Diumenge 11 de setembre, a partir de les 10:00 h, a la plaça Major de Vic, L’Atlàntida i Motor Vic s’uneixen per potenciar les noves tecnologies, el motor i la cultura, mitjançant el Concurs Qaptura. Un innovador joc basat en la tecnologia mòbil i els codis QR (una mena de codi de barres per als smartphones, amb informacions amagades).
Els concursants hauran d’escanejar un total de 15 codis QR, amb els seus smartphones per tal de poder resoldre una sèrie de preguntes relacionades amb els espectacles de L’Atlàntida i amb el llançament dels nous models de Motor Vic.
L’acció va dirigida a tots els públics i, per aquest motiu, se’ls facilitarà un telèfon mòbil d’aquestes característiques a aquelles persones que no en disposin.
Es comptarà amb la presència d’actors i animadors que amenitzaran l’activitat i convidaran a participar als assistents a la plaça Major, els quals tindran l’oportunitat de guanyar entrades per l’espectacle inaugural de L’Atlàntida i entraran en el sorteig de diferents premis i viatges patrocinats per Motor Vic.
Més informació, al Facebook de l’Atlàntida
Més informació, al web de Motor Vic