Redacció osona.com | Actualitzat el 04/09/2011 a les 08:41h

Josep Subiranas exposa a Perpinyà

En el marc del Visa Off, certamen paral•lel al prestigiós festival Visa Pour l'Image.

Josep Subiranes, muntant una exposició, l'any 2008 a Manlleu. Foto: Adrià Costa

El director general de Joventut del Departament de Benestar Social i Família, Toni Reig, ha inaugurat aquest dijous la Mostra de Fotoperiodisme Jove Clic’11 que es podrà veure fins al proper 28 de setembre a la Casa de la Generalitat de Perpinyà. L’exposició forma part de la programació del Festival de Fotoperiodisme Visa Off, que s’organitza en paral•lel al prestigiós certamen de fotoperiodisme Visa pour l’Image.
 
Aquesta mostra exposa les obres del guanyador del premi de fotoreportatge Clic’11, Juanfra Álvarez Acosta, pel seu treball “Ulls de revolució” i de l’accèssit pel treball “Clara”, de la jove Miriam García Troncho, junt amb els finalistes del Concurs de Fotoperiodisme: Javier Corso Guiñales, Andrea Lamount, Carla Moral Gómez, Lieya Ortega Montoliu, Katia Repina, Adrià Riudavets Ramos i el manlleuenc Josep Subiranas Molist.

Durant l’acte de presentació, Toni Reig ha destacat que aquesta mostra pretén “donar impuls a la trajectòria dels artistes participants i, si pot ser, ajudar-los a accedir als circuits professionals” tot i que l’objectiu principal és “estimular la creativitat juvenil i apropar els joves a la cultura, com a creadors i no només com a simples consumidors”.

Web de Josep Subiranas

Navega per les etiquetes

Josep Subiranasfotografia

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: