Redacció osona.com | Actualitzat el 29/08/2011 a les 08:42h

El tornado Irene sacseja els Mundials de policies i bombers de Nova York

L’inici de la competició, en la que hi participen cinc agents osonencs, s’ha posposat fins al dimarts.

El Catalonia Police Team, amb l’agent de la Guàrdia Urbana de Vic, Joan Borrallo, durant la cerimònica d'inauguració del passat divendres.

El passat divendres, dia 26 d'agost, es van inaugurar els WPFG (Jocs Mundials de policies i bombers), que enguany se celebren a Nova York en memòria de les víctimes de l'11S i que s'allargaran fins el 4 de setembre. A la prova hi participen més de 17.000 agents de tot el món. Uns campionats esportius en els quals la Guàrdia Urbana de Vic i els bombers del parc de la ciutat representaran les forces de seguretat catalanes.

Els equips osonencs han arribat a Nova York al mig d’un vertader “caos”, segons ens explica Joan Borrallo, de la Guàrdia Urbana de Vic i un dels participants. La causa és el tornado Irene, que ha sacsejat la costa est americana durant tot aquest cap de setmana, tot i que amb menys virulència de la prevista inicialment. Tot i això els comerços estan tancats, no hi ha transport públic i els hotels estan al 100% d’ocupació, degut al desallotjament del sud de la ciutat, explica Borrallo. Al llarg d’aquest dilluns s’espera que la situació es vagi normalitzant mica a mica.

En l'apartat esportiu dels WPFG 2011, s’han suspeses totes les activitats de diumenge i dilluns, entre elles la mitja marató de diumenge i l'inici de les proves que hi havien previstes de tir en les quals Borrallo hi havia de competir.
 

Osona, ben representada

L'equip que representen les policies de Catalunya, el "Catalonia Police Team", -creat fa un any i mig, format per tiradors esportius federats i patrocinat per l'empresa Roncato- està format per un agent de cada cos policial: policia local, Mossos d'Esquadra, Policia Nacional i Guardia Civil. Entre ells, hi ha el vigatà Joan Borrallo, agent operatiu de la Guàrdia Urbana de Vic. Borrallo està acompanyat per Eduardo Vicente, de la Comandància de la Guàrdia Civil de Sant Andreu de la Barca; Francesc Cantos, de la policia estatal i destacat a Barcelona, i Àngel González dels Mossos d'Esquadra a Barcelona.

Pel que fa als bombers, Vic també està molt ben representada: Marc Vilaregut, de l'Esquirol, i destacat al parc de Vic, participa al triatló en modalitat olímpica; Arcadi Romera, de Torelló, i també destinat a Vic, competeix en la carrera d'aigües obertes d'Ellis Island, triatló olímpica i cursa vertical d'edifici - prova que es realitza a tocar de la Zona Zero-; i Josep Sales, de Vic, però destacat al parc de l'Hospitalet de Llobregat, que participa en cursa vertical.

Notícies publicades


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: