Q.S./Redacció | Actualitzat el 12/08/2011 a les 16:51h

Convocades tres places de guàrdia urbà de Vic

Tres places més convocades. Foto: Adrià Costa

L’Ajuntament de Vic, ja ha publicat l'anunci per la qual es convoca el concurs-oposició lliure per a la provisió, en propietat, de tres places d’agent de la guardia urbana, enquadrades en l’escala d’Administració Especial, Subescala serveis especials, clase: policía local, incloses en l’oferta d’ocupació pública. Una reclamació de la regidoria de Convivència i Seguretat de la ciutat.

En el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP) de data 31/05/2005 es varen publicar les bases generals que regiran els processos de selecció del personal funcionari d’aquest Ajuntament i en el BOP de data 8/08/11 es publicaran les bases específiques de l’esmentat procés selectiu.

El termini de presentació d’instàncies per prendre part de la selecció serà de vint dies naturals, a comptar des del següent dia hàbil d'aquest 12 d'agost.

Navega per les etiquetes

guàrdia urbana

COMENTARIS

+5
-14
Grouxo Marx
Jan, 12/08/2011 a les 17:23
Com diria el gran Grouxo: "mas maderos que es la guerra".
+15
-2
fe d'errats.. no d'errates
VIGATÀ NO IL·LUSTRE, 12/08/2011 a les 20:52
Per sort, Jan, el gran Grouxo no va dir, ni diria aquesta frase... amb la teva desafortunda aportació si que em recordes una frase d'ell que deia: "Citadme diciendo que me han citado mal".

Pel que fa a la notícia, veig que el Sr. Ballana va posant fil a l'agulla del seu projecte i ho fa amb llocs de treball professionals. És un bon principi i més en els temps que estem, que un ajuntament ofereixi llocs de treball, quan hi ha que aquest mes (i els que seran) no pagaran el sou als seus treballadors.

Va, perquè en Jan no es molesti, li deixo aquesta frase d'en Grouxo i que enriqueix la cultura personal... "La televisión ha hecho maravillas por mi cultura. En cuanto alguien enciende la televisión, voy a la biblioteca y me leo un buen libro."

+2
-9
No em molesto facilment.
Jan, 13/08/2011 a les 16:36
Tranquil Vigatà, no em molesto facilment y reconec que es pot millorar la frase de la meva primera aportació, ja saps, les preses. La rectificació seria: El gran Grouxo segurament hi diria "mas maderos que es la guerra". Per cert, lo que realment es patétic es que en els temps que estem un ajuntament ofereigi llocs de treball que no enriqueixen en res a la societat y sols representen despeses i impostos pel contribuient. Mentra els ingeniers tenen que emigrar.
+2
-4
en castellà?
Anònim, 13/08/2011 a les 18:16
En Grouxo era castellà?
+12
-2
Jan
Anònim, 14/08/2011 a les 10:03
Jan, et desitjo molta sort a la vida i que mai tinguis que passar per accidents de trànsit, robatoris a casa teva o al cotxe, baralles o t'hi trobis de cop sense haver fet res, problemes de sorolls o olors amb veins, que et despistis i perdis de vista el teu fill un dia de mercat, etc etc etc.

Ho dic perquè en totes aquestes ocasions i en moltes més la policia que tant inutil creus o que tan desprestigies o ninguneges (la Urbana en aquest cas) serà la que t'ajudarà i la que et donarà un cop de mà per arreglar les coses.

El problema és que quan pensem el la Urbana només pensem en les multes i no en tota l'altre feina que fa.

Com he dit abans Jan, molta sort i espero que no els hagis de necessitar mai.
+10
-2
Felicitats anonim
Anònim, 14/08/2011 a les 12:07
Felicitats anonim!!! ho has clavat, jo sòc policia i espero que aquesta gent que no ens valora tingui tota la sort del món, perque no ens hagin de necessitar ni ells ni cap familiar seu!!! perque son els tipics que despres de criticar-nos gartuitament, son els primers que despenjen el telefon plorant perque tenen problemes. No s'ha pogut dir mes clar!!! molta sort JAN i que tinguis els suficients recursos per poguer-te'n sortir de qualsevol problema sense haver d'avisar als "tontets de torn".
+3
-13
No tot es tant fàcil.
Jan, 14/08/2011 a les 15:58
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+1
-2
Articles
Jan, 14/08/2011 a les 16:27
Aquí deixo dos enllaços que corraboren part del meus escrits:

Los alcaldes crean un estado policial para saquear a los ciudadanos:

http://www.libertaddigital.com/economia/los-alcaldes-crean-un-estado-policial-para-saquear-a-los-ciudadanos-1276389908/

Los alcaldes acosan a los ciudadanos a base de multas:

http://www.expansion.com/2010/04/12/economia-politica/1271025378.html?a=9583938526249b7fbf888d86e59f9942&t=1271083284


(Ho deixo en un dels dos idiomes que parlava el Grouxo, ja que les fonts ho son.
+0
-0
lloc de treball
Anònim, 14/08/2011 a les 20:52
doncs be jo vuldria saber que tinc que fer per obtar a una plaça d,aquestes portar curriculum ajuntament o que si algu amb pogues ajudar jo amb posaria amb contacte gracies
+1
-4
Ajuda
Jan, 14/08/2011 a les 23:36
Jo et puc ajudar anonim: comença per afiliarte a un partit politic.

De res.
+7
-1
santa innocència...
VIGATÀ NO IL·LUSTRE, 15/08/2011 a les 01:36
Jan, haig de felicitar la teva darrera aportació, perquè és important que les persones com tu, exposeu les vostres aportacions en la forma, fons i context amb el que et desenvolupes. I dic que és important, perquè amb el teu text:

- S'aprèn a veure el significat de ser ignorant, dèspota i hipòcrita de la informació.

- S'aprèn a veure que per opinar cal desenvolupar el coneixement si no es vol caure en l'error i el ridícul.

- S'aprèn a veure que la informació s'ha de cercar en fonts oficials i no en "clavegueres" informatives a les que s'acut per simpatia o seguiment irracional.

- S'aprèn a veure que en aquesta societat es desmarquen clarament les persones com tú, que fan de la seva ignorància i/o desconeixement (i no entro a valorar ortografia) una bandera que han d'enarborar des de l'anonimat que ofereixen espais com aquest, ja que des d'un altre entorn, són sabedors (o no) del nivell educatiu i intel·lectual que ostenten i que queda clarament reflectit com ara.

Gràcies, insisteixo per ensenyar-me còm no s'ha de ser i ratificar el meu treball diari per ser una persona cabal i no guiada pel vent de la incultura i ser xaró. Reitero un cop més la frase de Grouxo que vaig dedicar-te (Déu meu que vaig estar encertat) i que desitjo serveixi per començar a engranar l'estructura neuronal de la que no fas (de moment) gala.
+0
-0
Per a Anònim...
VIGATÀ NO IL·LUSTRE, 15/08/2011 a les 01:38
Anònim, crec que a la web de l'Ajuntament de Vic hi ha les bases oficials de les proves. Si no, adreçant-te a l'Ajuntament o a la Comissaria de la Guàrdia Urbana, t'informaran dels requisits a seguir.
+2
-5
Gràcies per llegirem.
Jan, 15/08/2011 a les 19:31
Ja m’imaginava jo que amb el meu últim missatge la tensió algú es podria posar nerviós. No entrarè pas en el terreny dels insults i desqualificacions personals. En tindria prou amb que algú m’hagués contestat alguna de les preguntes que he deixat anar anteriorment.

Acabaré la meva intervenció en aquest fil amb una frase (aquesta es meva, no es pas d’en Grouxo): Si un país te que despedir a metges i mestres per poder llogar policies, es que té un mal passat i pitjor futur.

Los recortes del Govern afectan a 3000 sanitarios:

http://www.lavanguardia.com/politica/20110815/54199981251/los-recortes-del-govern-afectan-a-3-000-sanitarios.html

+5
-0
that's the question...
VIGATÀ NO IL·LUSTRE, 15/08/2011 a les 23:41
El fet de dir que els col·legis van plens de drogues ja és un insult i desqualificació que has escampat com un contenidor de purins fa en època de femar els camps, cap el col·lectiu de persones que hi treballen, des dels mestres, passant pels alumnes que hi van i acabant pels pares que hi dispositen una confiança en un centre escolar determinat.

No és extrany que sigui una frase de collita pròpia, la incongruència i manca de sentit està en equilibri perfecte amb la composició i ortografia utilitzats.

Preguntes..? quines preguntes..? that's the question.
+3
-1
poca feina
vigatana d'adopció, 17/08/2011 a les 10:43
Hola,
veig que aquesta noticia ha aixecat polseguera. La veritat es que a Vic només he vist la guardia urbana fent pas als pares que volen deixar i recollir els nens a les escoles (cosa que trobo innecessaria totalment). Res més. Em sap greu, pero es així. Hi he tingut la gran sort de ser robada i accidentada, varies vegades, i la policia mai m'ha solucionat res, la gran resposta ha estat: "em sap greu pero aquestes coses passen". I jo em pregunto: "i a ells no els tenim perquè no passin?"
+0
-1
AY AY
Anònim, 22/08/2011 a les 13:08
abaans de carregar sempre amb els mateixox, perque no carregueu amb els que boteu cada 4 anys, awquest són els que tenen 90 per cent de culpes.
males gestions, comencem per aqui a no , quant veiem al pòlitic de torn li treiem la pols i despres parlem de la poli pero son real,ment qui treu la "mer" d'aquesta societat

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  29°C
divendres
13°C  30°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 189

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: El Museu de l'Art de la Recessió

El Museu de l'Art de la Recessió

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: