Quico Sallés/Vic | Actualitzat el 04/08/2011 a les 07:36h

L'alcalde de Vic, disposat a reunir-se amb el de Manresa per les obres de l'Eix

Els alcaldes de Manresa i Vic a l'Ajuntament de la capital d'Osona. Foto: AjM

La senyalització i la seguretat de les obres del desdoblament de l'Eix Transversal, C25, podria causar una reunió entre l'alcalde de Vic, Josep Maria Vila d'Abadal, i l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent. Així ho va manifestar el mateix Vila d'Abadal durant el plenari celebrat dilluns d'aquesta setmana, a preguntes del regidor ecosocialista a Vic, Xavier Tornafoch.

La reclamació d'ICV es basava en la creació d'una mena de lobby d'alcaldes afectats pel trànsit de l'Eix que a causa de les obres de desdoblament i la seva senyalització està provocant greus problemes de circulació. De fet, l'alcalde Vic, es va mostrar disposat a enraonar amb els alcaldes dels municipis més afectats per aquestes obres i no  va tancar la porta a reclamar a la conselleria de Territori i Sostenibilitat la prohibició de la circulació de camions per l'Eix mentre durin les obres. Ara bé, Vila d'Abadal també va recordar que el departament dirigit per Lluís Recoder s'ha compromès a millorar la seguretat de la C25 així com la senyalització de les obres de la carretera.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  29°C
divendres
13°C  30°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 189

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: El Museu de l'Art de la Recessió

El Museu de l'Art de la Recessió

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: