Intervenció de Cristina Gayoso, al ple d'aquest dilluns. Foto: Adrià Costa
Aquest dilluns, l’Ajuntament de Vic va celebrar una
sessió ordinària del ple. La sessió va servir a alguns regidors per estrenar-se en el debat. En total, van fer el debut cinc regidors. Són els següents.
Josep M. Arimany (CiU). Breu i concís. Va limitar-se a respondre una pregunta de poc calat de l’oposició.
Xavier Farrés (CiU). Conciliador. La seva intervenció també va ser breu. Va recollir una proposta que li va fer Xavier Tornafoch (ICV-EUiA) i va donar-hi el vist-i-plau.
Joan Ballana (ERC). Àgil i documentat. Es va trobar com a peix a l’aigua en alguns temes legals. Va demostrar disposar d’un discurs fluid i ben travat. També va estar ràpid de reflexos i va tirar algun dard a PxC, quan dues regidores d’aquesta formació van parlar del Birranostrum des de perspectives totalment oposades.
M. Luisa Moyayo (PSC). Previsible. Només va llegir les notes que tenia apuntades sobre un dels punts de l’ordre del dia.
Cristina Gayoso (PxC). Fluixa i amb poca empenta. Va actuar al torn de preguntes. També es va limitar a llegir el que havia preparat sense entrar en cap tipus de debat.
A hores d’ara, ja només queden dos regidors per debutar als plens de l’Ajuntament de Vic. Són David Sala (CiU), regidor d’Hisenda i Recursos Humans; i M. Pilar Catalán (PxC).