Redacció osona.com | Actualitzat el 11/07/2011 a les 20:03h

Sant Pere de Torelló inaugura el camp de gespa artificial

Actes durant tot aquest diumenge.

Jordi Fàbrega va presidir els actes d'inauguració del camp de futbol de gespa artificial. Foto: Griselda Castells

Aquest diumenge, dia 10 de juliol, es va celebra l’acte d’inauguració del camp de gespa artificial de Sant Pere de Torelló. Des de les 10 del matí, jugadors del primer equip, exjugadors, veterans i jugadors de l’AFA Santperenca van anar fent rondes de partits de futbol 7.

A la 1 del migdia, l’alcalde Jordi Fàbrega, el president Josep Lupión i membres de l’actual junta i ex presidents van procedir a l’acte d’inauguració oficial. Fàbrega va recordar als més de 200 assistents el gran esforç i treball realitzat per la Junta de la UE Santperenca i pel propi Ajuntament per fer possible aquest projecte. Així mateix va recordar que el sistema de regar el camp seguirà fent-se amb l’aprofitament de les aigües de la pluja. Fàbrega, va fer també una menció especial al ja traspassat Pep Aleix que durant molts anys i en èpoques baixes del club, amb el seu esforç i voluntat, va evitar-ne la seva desaparició. De fet el camp de futbol de Sant Pere ja va rebre el nom de Pep Aleix com a record i homenatge a la seva tasca durant tants d’anys.

 Finalment, l’alcalde va convidar a entrar a tota la gent al camp per poder trepitjar la gesta. “Avui és l’únic dia que us deixarem entrar el camp sense el calçat autoritzat”, va bromejar.

Acabat l’acte es va fer el dinar al pavelló on hi van assistir 110 persones. A la tarda, amb l’accés lliure a la piscina, es va donar per acabada la inauguració del camp de gespa artificial.

Imatge del nou camp de Futbol de gespa artificial. Foto: Griselda Castells

Navega per les etiquetes

camp de futbolfutbolgespa artificial

COMENTARIS

+0
-1
Despesa inútil
Albert, 11/07/2011 a les 21:02
Crec que en els temps de crisi que vivim, no ha estat el més adequat haver-se gastat tants de diners per fer això. I el mateix penso del futur projecte d'Institut-Escola.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  29°C
divendres
13°C  30°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 191

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: El Museu de l'Art de la Recessió

El Museu de l'Art de la Recessió

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: