Redacció osona.com | Actualitzat el 03/06/2011 a les 15:24h

La irracionalitat, frontera entre l’ésser humà i l’animal

Guillem Pla i Ester Tarabal mostren les seves obres a Manlleu.

Aquest mes de juny, el col•lectiu artístic La Solitària de Manlleu presenta a la sala d’exposicions de Can Patalarga (c. de la Font, 10) la mostra “Animalades”, dels artistes manlleuencs i membres del grup Guillem Pla i Ester Tarabal.

L’exposició s’inaugurarà el divendres 10 de juny a les 8 del vespre i es podrà veure a la capital del Ter fins al 3 de juliol, en horari de dijous a diumenge de sis de la tarda a vuit del vespre.

“Animalades” posa de manifest la necessitat de diàleg entre dos móns artificiosament oposats. Fa 25 segles, el pensament grec va separar allò pròpiament animal del que és humà. A partir de pintures, dibuixos i gravats, Pla i Tarabal reflexionen i qüestionen aquesta relació inquietant i borrosa on es dilueix la certesa d’antigues fronteres, indagant en la irracionalitat com a punt comú entre l’ésser humà i l’animal, la humanització de les mascotes i la necessitat d’exterioritzar l’animal que tots amaguem a dins nostre.

Més informació

Navega per les etiquetes

La Solitàriaart

Referències a Internet

Manlleu

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: