Redacció osona.com | Actualitzat el 29/04/2011 a les 12:25h

La delinqüència a Manlleu es manté estable

La Policia Local fa pública la Memòria del 2010. Baixen les denúncies de trànsit i els serveis de grua.

La presentació ha anat a càrrec del sotsinspector en cap, Jesús Calvo. Foto: Adrià Costa

La Policia Local de Manlleu ha donat a conèixer la Memòria de l’any 2010. Del document, se’n després que la delinqüència a la ciutat és manté estable. Hi ha hagut un total de 942 faltes i delictes denunciats, sobretot robatoris. Aquesta xifra es gairebé idèntica que l’any 2009 (933). Entre els robatoris, un total de 366, destaquen els que s’han fet a dins de l’interior de vehicles (167).

Pel que fa a les infraccions a l’ordenança de civisme, n’hi ha hagut 116, una mica més que l’any passat (108). La majoria de casos han estat per infraccions amb animals (31) i per no respectar el descans dels veïns (23).

Les denúncies de trànsit s’han reduït considerablement, un 7,39%: han passat de 10.522 al 2009, a 9.745 el 2010. Les infraccions més importants han estat l’estacionament en zones blaves (7.892). El nombre de serveis de grua també ha baixat en relació a l’any anterior (de 156 a 146).

Un punt a tenir en compte és la disminució d’accidents de circulació dins el nucli urbà, que ha baixat de 171 a 119 en un any (un 30,41%). Hi ha hagut un mort i 20 ferits al llarg de l’any.


Jesús Calvo, sotsinspector en cap de la Policia Local de Manlleu. Foto: Adrià Costa

Navega per les etiquetes

delinqüènciaPolicia Localtrànsit

Referències a Internet

Manlleu

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 181

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: El Museu de l'Art de la Recessió

El Museu de l'Art de la Recessió

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: