COMENTARIS

+
10

-
62
SindicalistaAnònim, 28/03/2011 a les 12:50
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquet señor es un sindicalista pero de CC.OO,que quedi clar yo soc delegada de UGT i aquet payu,no m'agradaria que fos del meu sindicat.

+
16

-
57
Toni R. Anònim, 28/03/2011 a les 13:59
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
En el contingut de les declaracions hi pots estar més o menys d'acord!
La forma i el to en que les ha manifestat és clarament ofensiu. Per suposat no hi estic d'acord!
Aquest Sr. per respecte a tota la gent que presta els seus serveis a l'Ajuntament de Manlleu i per respecte a la institució (a la qual hi aspira accedir) hauria de demanar disculpes.
Com a treballador de l'ajuntament demano una disculpa pública.

+
10

-
56
accedir?Anònim, 28/03/2011 a les 15:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquet señor es de terrasa que fa hen unas llistas a manlleu?
i estic d'acord amb el company d'abans per respecte als treballadors tindria que demanar disculpas. cap treballador es un inutil.

+
61

-
26
respostesmateo heredia, 28/03/2011 a les 17:41
primero soc de terrassa tengo piso en manlleu y trabajo en manlleu desde hace 4 años no estare en las listas aunque podria estarlo, cuando hablo de inutiles hablo de la monarquia , de los concejales y del alcalde , y aquellos departamentos que solo gestionan sus salarios y no son utiles , para sus ciudadanos, y puedo hablar de la ope , de bienestar social D'HABITATJE, y de otros , mas trabajadores en el ajuntament de manlleu que vic , clientelismo politico, cuando hable del ero hablaba en primer lugar de despedir a la monarquia ni mucho menos a los trabajadores/as del ajuntament de manlleu que seguramente algun dia alguien debera de resolver , y es curiose que se destaque este tema , cuando yo no estaba ni como sindicalista , ni como ex de euia sigo siendo afiliado a iu , y se pase por alto la magnifica intervencion de nuria cadenas , o el resto de aspectos que la candidatura defendera en la campaña . regeneracion democratica , bajada de los salarios de alcalde y concejales , mecanismos de revocacion de los cargos publicos y sobre todo el que nuestro programa recoje mas de tres años de trabajo con personas y entidades . con mecanismos para evitar la exclusion social , etc.. y seguramente los trabajadores/as del ajuntamente que realizan su trabajo profesionalmente no se dan por aludidos y si alguien se ha sentido aludido , DISCULPAS!

+
62

-
13
N'estic d'acordAnònim, 28/03/2011 a les 22:39
Molt bé!!!Mateo Heredia
L'OPE no serveix per res,no més per cobrar sous,perquè cada vegada que truco per demanar per algú que porta els temes de la feina,mai els trobo,m'en vaig a donar un volt i els trobo fent un ric esmorzar de dues hores i xerrant animadament sense cap pressa,és a dir ,rient de la nostra desgràcia.
Ets valent i et desitgo molta sort.

+
5

-
56
xerrameca fàcilAnònim, 29/03/2011 a les 10:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Es preocupant que els dolents sempre son els empleats públics! Que passa? Es que els grups politics no tenen projectes per Manlleu? Els culpables de la crisis son els funcionaris? O som la xerrameca fàcil?
Una mica de respecta!

+
9

-
69
fitxatge de l'AnentoRoser, 29/03/2011 a les 12:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Nivellàs dels de SI! Aquest l'ha portat l'Anento i tots els solidaris de CCOO?
Quins fitxatges! Som com els de l'Anglada però independnetistes: només saben que cridar i fer soroll. Res més. Una pena

+
4

-
52
disculpesTreballadora, 29/03/2011 a les 19:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Moltes gracies Miquel per las tevas disculpas,pero yo personalment he conegut al Mateo i aquet cop pot ser que parles en nom de politica,pero quan va hen nom de las siglas CC.OO es igual de maleducat i poca vergonya,yo et demano que con secretari general que ets facis algo.moltes gracies.

+
90

-
8
a la RoserJordi Anento i Queralt, 29/03/2011 a les 20:13
Com que en algun comentari de més amunt es parla de la meva persona, vull manifestar el següent.
Primer de tot, el senyor Mateo Heredia ni és adherit a Solidaritat, ni és simpatitzant ni que jo sàpiga ( això és cosa de la gent de SI de Manlleu ) va en la llista electoral del Bloc.
Segon, jo no he fet " el seu fitxatge " entre altres coses perquè no m'ocupo, ni mai m'he ocupat de muntar cap llista excepte ajudar a la de Vic, com a vigatà independentista que sóc.
Tercer. Tampoc vaig estar en l'acte de Manlleu, a la mateixa hora estava reunit amb components de les sectorials com a Secretari Nacional de Política Sectorial de SI que sóc.
Quart. No tinc ni la més mínima idea de qui, com i amb quin programa es presenta el Bloc Municipal a Manlleu.
Cinquè .No compateixo en absolut les suposades declaracions del senyor Mateo Heredia respecte a un possible ERO a l'Ajuntament de Manlleu.
Sisè. Demano públicament que no se m'inclogui en aquest sainet, no tinc res a veure i de l'única cosa que conec el senyor Mateo és de tenir-lo com a company i màxim dirigent de la federació de construcció i fusta a CCOO d'Osona.
Setè. Si els meus companys de SI de Manlleu tenen alguna relació amb el senyor Mateo Heredia i l'han convidat a l'acte deu ser per alguna cosa. Jo recolzo la gent de SI a Manlleu en totes les seves decisions i en tot cas és a ells a qui s'ha de preguntar.

+
45

-
5
una mica de senytoni, 30/03/2011 a les 00:19
baig esta al acte del dissabte i en cap moment el company mateo va dir las paraulas "ero ajuntamente de manlleu" es fals pero es pitjor el circ que s'esta muntant .
no te nom el escrit del secretari general de ccoo , i mes quan fa uns dies la seva jefa politica de icv la sra. montse ayats en aquet mitja parlaba de tancar el consell comarcal i acomiadar a tots els treballadors i aquet secretari general encara no la contestat , sera que te mes compromis politic amb el pere prat? o sera que a manlleu algu dira las cosas pel seu nom en aquesta campanya ,i aixo le preocupa .
i sobre tot una mica de seny ni es un mal educat ni es poca vergonya en tot cas igual es politicament incorrecte i aixo molesta.

+
4

-
45
Sort que no es coneixenUn de CCOO, 30/03/2011 a les 09:10
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ja és ben curiòs. Dir que un company de sindicat només el coneixes de company i de "màxim dirigent de la Federació de la Construcció i Fusta a Osona per part de CCOO", no és pas dir poc oi...
N'hi ha per llogar-hi cadires. Però algú sap del cert quants treballadors directes i indirectes hi ha a l'ajuntament de Manlleu?. I a Torellò?. I a Centelles ?. I a Balenyà?...

+
4

-
24
En resposta al toniUn de CCOO, 30/03/2011 a les 10:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Estimat Toni, discrepo absolutament de les teves acusacions vers l'escrit del Secretari general de CCOO.El seu escrit està en sintonia amb la gravetat de les declaracions del seu idolatrat senyor Heredia ( que a títol individual pot dir i fer el ridícul que li vingui en gana)i obeeix a criteris purament sindicals ( li recomanaria que es llegis els estatuts del sindicat) i no pas de politiqueta comarcal a la qual estan avessats certs "personajillos" amb un bagatge cultural que deixa bastant que desitjar.
PD: et recomano que sense demora t'inscriguis a un curset de català escrit i parlat, potser el senyor que tan idolatres te'n pot oferir un a bon preu.

+
6

-
17
Bloc Municipal de ManlleuAntoni de Lamo Valls, 30/03/2011 a les 23:41
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sóc Antoni de Lamo Valls, membre de Solidaritat Catalana per la Independència de Manlleu i un dels promotors del Bloc Municipal. Juntament amb Ramon Vilar, Joan Fernandez, José Ramon Gutierrez i Mª Dolors Fabregó, membres del Bloc, volem exposar que el projecte de programa és totalment diferent del que fou declarat i que no ens representa. Els comentaris sortints han acabat amb els nostres interessos, la cosa no ha sortit bé i, unànimament i voluntàriament, ens retirem de la llista del Bloc Municipal.
Davant de tot demanem disculpes a tot hom que s'hagi pogut sentir ofès i oferim a tots els mitjans de comunicació que vulguin tenir coneixement del projecte de programa que ens el demanin i els hi farem arribar.

+
4

-
17
no aneu bépere r., 31/03/2011 a les 00:23
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
antoni, però que us pensàveu que portant al senyor heredia i pactant aquesta intervenció seva serieu els triomfadors i tothom us beneiria i ja tindríeu la majoria absoluta a l'ajuntament de manlleu? doncs no noi les coses no van així i la gent té molt clar el que vol. Primer us proposo que us formeu després us presenteu a les eleccions. esteu perduts heu fracassat.

+
23

-
3
feu llàstimaJosep C., 31/03/2011 a les 12:30
Us heu ben lluït. Primer no voleu fer llista, després us afegiu a la llista amb gent d'entitats i associacions, els convenceu que vagin amb el Bloc perquè no us diguin que sou incapaços de fer una llista a Manlleu. És per això que convideu l'Heredia aquest, perquè és ell qui posa la gent de la llista, vosaltres sou 3 i mig. I ara que surt la primera pedra a la sabata, la premsa tergiversa coses no ho sabíeu abans ? abandoneu el vaixell com les rates quan ho fan quan s'enfonsa, només que la resta de la llista continuarà i potser fins i tot com a Bloc. Sou uns cracks !
Això em recorda que a Vic, 7 inútils han fet el possible perquè en Lapeira, conegut per la seva eficàcia en fer escissions i comentaris fora de lloc i amb una visió política que no té nom, vagi al capdavant.
La resta de la llista, bé els següents 4 perquè de la resta potser a hores d'ara en queden molt pocs, són força desconeguts, inexperts i en dos casos molt contraproduents ja ho veureu el 22 de maig.
És increïble que a Vic per exemple, havent-hi gent coneguda, preparada, amb experiència i amb recursos dialèctics, hagin triat els pitjors per als primers llocs.Això ha fet que una dotzena de persones s'hagin retirat de la llista i que ara no pugueu ni quedar per fer la foto.
Bé, ja us ho fareu, el 23 de maig en parlem. Heu aconseguit entre els craks de Manlleu i els inútils de Vic, carregar-vos Solidaritat a la comarca. No m'estranya que els que valen de veritat s'hagin apartat una mica i amb una bossa de crispetes estiguin asseguts al sofà rient de vosaltres. Tenen una directriu i la compliran, esperar el moment oportú, matar i reconstruir.
Apa, us vagi bé

+
3

-
5
PenósAnònim, 31/03/2011 a les 15:54
A aquest senyor, que no en té ni idea de cap dels dos idiomes que utilitza. Li demanaria dues coses:
La primera és que fés el favor, si us plau, d'anar a aprendre la llengua de la terra on viu i la dels país al qual pertany (per desgràcia) aquesta terra. Quan hagi fet això, podrà parlar públicament sense vergonya i dir les barbaritats que vulgui amb més intel·lecte.
La segona és que no tiria la pedra i amagui la mà. Si parla publicament sobre "el que s'ha de fer" o "el que faria" dóna a entendre que es vol presentar o involucrar en el món polític, i si ho fa en àmbit municipal, em sap molt greu desilusionar-lo però un poble sol no pot acabar amb la monarquía, per més que vulguem. ara, si no vol entrar a l'ajuntament de Manlleu, sinó que només els vol donar suport; no entenc el perquè de la notícia ni del titular ni de la seva resposta.
Podria explicar-se, més que excusar-se com ha fet en el missatge que ha escrit?

+
3

-
6
Per en ToniAnònim, 31/03/2011 a les 17:58
Vols dir que tu no ets parent o germà besó d'en Mateo Heredia?
Tens les mateixes faltes d'ortografía i de lèxic que ell.
Llegint el teu comentari sembla que ho faci ell.