L’alcalde de Torelló, Miquel Franch, ha convocat una sessió ordinària del ple municipal per aquest dilluns, dia 28 de març. L’acte tindrà lloc a la seu consistorial a partir de les 8 de la tarda.
ORDRE DEL DIA
1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.
1.1.- Acta de la sessió ordinària del dia 28 de febrer de 2011.
2.- Dictàmens de la comissió informativa de serveis a les persones.
2.1.- EDUCACIÓ
2.1.1.- Nomenament representant municipal a la comissió de selecció de directors/directores dels centres educatius.
3.- Dictàmens de la comissió informativa d’economia i hisenda, règim interior i seguretat.
3.1.- HISENDA I PLANS ESTRATÈGICS DE DESENVOLUPAMENT
3.1.1.- Aprovar l’expedient de modificació de pressupost núm. 7/2011, per transferències de crèdits de partides que s’estimen reduïbles.
3.2.- SECRETARIA
3.2.1.- Denúncia del contracte gestió del servei públic de neteja viària amb FCC Medio Ambiente.
3.2.2.- Aprovació de l’expedient de contractació i licitació contracte de gestió del servei públic de neteja viària.
3.3.- ALCALDIA
3.3.1.- Aprovació inicial de la dissolució i liquidació del consorci turístic Paisatges del Ter d’Osona.
3.3.2.- Constitució de la Fundació Privada ‘Fundació Estivill-Camps’ i aprovació inicial dels estatuts.
4.- Dictàmens de la comissió informativa de territori i urbanisme, promoció econòmica, societat del coneixement i medi ambient.
4.1.- URBANISME
4.1.1.- Aprovació provisional del pla especial urbanístic del catàleg de masies i cases rurals de Torelló
4.2.- PROMOCIÓ ECONÒMICA
4.2.1.- Aprovació inicial de la modificació dels estatuts del Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura.
5.- Control de l’acció de govern.
5.1.- Donar compte dels decrets de l’alcaldia.
5.2.- Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local.
5.3.- Donar compte expressa de decrets de l’alcaldia.
5.4.- Donar compte de les notes de reparament de la intervenció municipal.
6.- Mocions i propostes d’urgència.
7.- Precs i preguntes.
8.- Informacions.



Galeria de fotos (Adrià Costa)