Redacció osona.com | Actualitzat el 15/03/2011 a les 17:03h

La fibra òptica de guifi.net ja arriba a Gurb

Els usuaris de la xarxa han iniciat una col•lecta per construir un enllaç troncal fins a Vic.

NOTA DE PREMSA
Osona-guifi
Grup d'usuaris de guifi.net a Osona

Benvolguts/des,

A l'agost del 2009 vàrem activar el primer tram de fibra òptica a Gurb, al juliol de 2010 la Fundació guifi.net va signar amb la Generalitat un conveni per a dur a terme el projecte d'anella rural en el qual es vol promoure l'accés a Internet a molt alta velocitat.

Aquests darrers dies hem activat aquesta connexió a molt alta velocitat a Gurb utilitzant fibra òptica connectada directament a Internet. Aquest model de desplegament de l'anella rural és un model que volem que sigui sostenible i pugui ampliar-se.

Des del grup d'usuaris Osona-guifi ens hem plantejat ajudar-hi, construint un enllaç troncal fins a Vic, on es podran construir trams de xarxa guifi.net sense fils i amb fibra òptica.

És per això que hem obert un apadrinament per a recollir fons per a poder dur a terme aquesta interconnexió i millorar la xarxa guifi.net a Vic http://guifi.net/osona-guifi

Per fer donacions a aquest important projecte podeu ingressar l'import que us interessi al compte corrent de la Fundació:

Unnim - 2040 0100 97 3300002752
Podeu fer-hi constar: Vic-Cognom i nom

Qualsevol import és benvingut. Gràcies !


Donacions a la Fundació guifi.net

Les donacions a la Fundació permeten deduccions fiscals d'acord amb la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de Règim Fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge. Deducció de la quota de l'impost sobre la renda de les persones físiques. Deducció de la quota de l'impost de societats.

Si us interessa obtenir el certificat de la vostra donació, heu d'enviar un correu a fundacio@guifi.net amb les dades següents:

    * cognoms i nom
    * dni
    * adreça, codi postal i població
    * telèfon

Fer-se amic o amiga de guifi.net

Anar a guifi.net

Navega per les etiquetes

Guifi.net

Referències a Internet

Guifi.net

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  29°C
divendres
13°C  30°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 190

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: El Museu de l'Art de la Recessió

El Museu de l'Art de la Recessió

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: