Redacció osona.com | Actualitzat el 23/02/2011 a les 08:00h

Vídeo: assemblea anual d’Els Sagals d’Osona

 
La sessió va reunir una cinquantena de socis.
Aquests dissabte, dia 19 de febrer, va tenir lloc l'assemblea ordinària dels Sagals d’Osona a La Central  de Vic. Més d'una cinquantena de socis hi varen ser presents.
El president de l’entitat, Lluís Casellas, va encetar la sessió amb un discurs on es va fer balanç de la gestió del 2010 i les perspectives de cara a la nova temporada. Va destacar tant el fet de la declaració dels castells com a Patrimoni cultural immaterial de la Humanitat per part de la UNESCO,com el fet que caldrà treballar en aquests nou marc de crisis i retallades pressupostaries que faran més necessari la implicació dels socis en les activitats especials de l'entitat.

Seguidament el cap de colla, Xavi Rius, va fer el balanç tècnic de la temporada 2010 on va destacar dos factors: la part més positiva, l'èxit rotund en l'incorporació de nous castellers; i com a part a millorar, el fet de no assolir els objectius tècnics (el 3d8 i la torre de 7 tant sols es van poder carregar i el 4d8 no es va poder ni carregar en cap plaça).

La part més feixuga del balanç econòmic i pressupost per la nova temporada va ser exposat pel president , abans d'obrir el torn a les diferents àrees de l'entitat (grallers , diables, activitats, etc).

L'aprovació de l'acte de l'assemblea anterior i dels pressupostos pel 2011, així com el punt de precs i preguntes van tancar l'assemblea.

Finalment com a novetat els Sagals d'Osona estan presents també a Twitter. La temporada passada varen començar a retransmetre les actuacions més importants per la xarxa amb els seu canal de vídeo en directe (http://sagals.cat/directe) i enguany els podreu seguir també via twitter,  @SagalsdOsona.

Navega per les etiquetes

Sagals d'Osonacastells

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: