Redacció osona.com | Actualitzat el 10/02/2011 a les 15:04h

ICV critica la renúncia de l’Ajuntament de Vic al programa Suma’t

La iniciativa, impulsada per la Generalitat, impulsa l’ocupació juvenil.

El grup municipal d’ICV-EUiA de Vic considera "una greu irresponsabilitat" la renuncia del govern municipal a la subvenció de 216.000€ del programa Suma’t per la formació i ocupació juvenil, impulsat pel Govern de la Generalitat. Pels ecosocialistes "aquesta renuncia és inexplicable en un període de crisi com l'actual" i afirma que "impossibilita que més d'un centenar de joves entre 16 i 24 anys en situació d'atur puguin acollir-se als programes d'inserció laboral".

Des del grup municipal d'ICV consideren són "conscients que alguns aspectes del projecte Suma't i de les Cases d'Oficis són millorables, sobretot pel que fa als contractes en empreses però, en cap cas s'hi pot renunciar, desatenent la greu situació de l'atur juvenil de la nostra ciutat".

El regidor Xavier Tornafoch afegeix que "ens preocupa, que aquesta actuació insòlita respongui a apriorismes ideològics" i que "s'actuï amb revengisme cap a l'anterior Govern de la Generalitat". Pels ecososocialistes "actuacions com aquesta no ajuden a donar les respostes necessàries a la crisi econòmica des del món local, tot al contrari" i demanen al govern municipal que "reconsideri la seva renuncia i busqui alternatives viables per millorar les polítiques per combatre l'atur juvenil".

Al ple del passat dilluns, Josep Burgaya (PSC), regidor d’Economia, va explicar que el projecte Suma’t era molt puntual i amb unes exigències determinades per accedir a les subvencions. L’Ajuntament, doncs, va optar per treballar en un projecte més global i a llarg termini, vinculat al Consell Comarcal d’Osona.

Navega per les etiquetes

ICVjoventutaturSuma't

Referències a Internet

ICV

COMENTARIS

+0
-3
molt bé
Anònim, 10/02/2011 a les 15:48
Crec que asques programa no es res més que una manera d\\\'incentivar econòmicament als que no volen estudiar ni treballar, francament es un vergonya tot plegat, al llarg de l\\\'història de l\\\'humanitat qui no treballa, no menja.........
+2
-0
Doncs a mi em sembla un error
Anònim, 11/02/2011 a les 08:29
En qualsevol cas és una proposta per a intentar que els joves tinguin alguna possibilitat. L'Ajuntament no dóna alternatives. D'altra banda, què fem amb els 700 mil aturats de Catalunya, els deixem morir de gana?

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: