Redacció osona.com | Actualitzat el 02/02/2011 a les 12:41h

El cicle d’audicions del MIT tindrà la col•laboració de l’Escola de Música de Vic

Dues de les sessions es faran a l’Atlàntida. Del programa, destaca el repàs de la vida de del pianista Isaac Albèniz i el violoncel•lista Pau Casals.

A partir del proper divendres 4 de febrer i al llarg de sis setmanes es farà un nou cicle d’audicions musicals al Museu Industrial del Ter (MIT) de Manlleu. Aquest nou cicle, el 29è, porta per titol “Geni i figura fins a la sepultura”. La novetat d’enguany és la col•laboració, per primera vegada, de l’Escola de Música de Vic, on de les sis sessions programades per a tot el curs, dues es faran, de manera gratuïta, a l’Escola de Música de Vic (Sala Joan Anglada, Centre d’Arts Escèniques l’Atlàntida). Aquestes dues sessions i les dues següents al Museu Industrial del Ter les farà el flautista i locutor de Catalunya Ràdio, en Joan Vives.  Fruit d’aquesta col•laboració que s’enceta, les dues sessions d’en Joan Vives al Museu Industrial del Ter seran gratuïtes per als alumnes de l’Escola de Música de Vic.
 
El cicle comença amb quatre sessions conduïdes per en Joan Vives, les quals estaran dedicades al piano, al segle XX i a repassar la biografia del violoncel•lista més internacional de Catalunya, en Pau Casals així com la de dos virtuosos del piano Isaac Albèniz i Franz Liszt. Les dues restants, també al museu, les farà el músic, cantant i coordinador dels cursos en Jordi Domènech amb dues xerrades dedicades a la concertista d’arpa Esmeralda Cervantes i a l’òpera Aida

Les dues sessions a Vic són gratuïtes i les quatre que es faran a Manlleu, al Museu Industrial del Ter tenen un preu de 20€. El preu per una sola sessió és de 6€. Els alumnes de l’Escola de Música de Vic tindran gratuïtes les sessions d’en Joan Vives (les dues primeres a Manlleu). Les inscripcions es faran abans de les sessions.


PROGRAMA DE LES CONFERÈNCIES:

CURS “JOAN VIVES”
Quatre sessions, dues a Vic i dues a Manlleu

1. DIVENDRES 4 DE FEBRER a les 6 de la tarda, amb Joan Vives
Isaac Albèniz
Sala Joan Anglada de l’Escola de música de Vic (Atlàntida)

2. DIJOUS 10 DE FEBRER a les 8 del vespre, amb Joan Vives
Perspectives de la concepció del piano a la música del segle XX
Sala Joan Anglada de l’Escola de música de Vic (Atlàntida)

3. DIJOUS 17 DE FEBRER a les 9 del vespre, amb Joan Vives
Franz Liszt de virtuós a visionari
Fa 200 anys va néixer un dels pianistes i compositors més revolucionaris. Lleó del piano...i terror de les faldilles!
Museu industrial del Ter

4. DIJOUS 24 DE FEBRER a les 9 del vespre, amb Joan Vives
Pau Casals
Fa 40 anys que Pau Casals va presentar l’himne a les nacions unides, un a bona excusa per parlar del, potser, músic més important de la nostra terra.
Museu industrial del Ter

5.DIJOUS 3 DE MARÇ a les 9 del vespre, amb Jordi Domènech
Esmeralda Cervantes, vida entre cordes
Filla de famosíssim pare, batejada per Victor Hugo i adorada per Wagner. Una vida de pel•lícula però...qui era Esmeralda Cervantes?
Museu industrial del Ter

6.DIJOUS 10 DE MARÇ a les 9 del vespre, amb Jordi Domènech
Buscant Aida, desesperadament
Perquè la Caballé va cantar Aida i la Victòria dels Àngels no? No són ambdues soprano? Un recorregut per les veus i les tipologies vocals de les principals intèrprets del dramón verdià.
Museu industrial del Ter

Referències a Internet

Manlleu

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 174

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: