Redacció osona.com | Actualitzat el 01/02/2011 a les 14:59h

Tona Decideix! es constitueix com a associació

L’entitat va néixer arran de la consulta independentista que es va fer a la població.

Tona Decideix!, el grup que va néixer per impulsar la consulta independentista que es va fer a la població, ha decidit anar més enllà. El proper dijous, 10 de febrer, l’ens es convertirà en una associació, en una assemblea que està oberta a tothom que hi vulgui participar.

L’objectiu de la nova associació serà el mateix que ha marcat el destí de Tona Decideix des dels seus inicis: treballar per “reclamar la independència i per la llengua i la cultura catalana, però sobretot pel nostre poble i la seva gent”.


-------------
NOTA DE PREMSA
TONA DECIDEIX!


Fa poc més d’un any del referèndum sobre la independència de Catalunya, un fet sense precedents on 2.627 tonencs i tonenques van fer sentir la seva veu a les urnes tot i no ser un referèndum organitzat per l’administració ni de caràcter vinculant. Desenes de persones i associacions de tot el poble, de diversos àmbits, ideologies i color polític, es van unir sota el nom de Tona Decideix! per tal de fer-ho possible. Un 94,93% de l’electorat va donar suport a la Independència.

Tona Decideix! ha seguit fent actes al nostre poble; per reclamar la independència i per la llengua i la cultura catalana, però sobretot pel nostre poble i la seva gent. D’un temps ençà,  i amb l'objectiu de poder seguir fent activitats, creiem oportú constituir-nos com a entitat. Tona Decideix! des de les primeres trobades s'ha anat perfilant com un grup sense partidismes (no som cap partit polític ni en recolzem a cap en concret) amb la finalitat i objectiu de defensar, dinamitzar i divulgar la llengua i la cultura catalanes, amb els dos ulls posats a la futura independència del nostre país.

Volem que un cop constituïda, l’associació Tona Decideix! segueixi essent un grup heterogeni de persones de diferents ideologies, colors polítics i de maneres diferents de fer les coses, però que ens segueixin unint les ganes de seguir treballant pel nostre país i el nostre poble.

Amb aquest breu comunicat fem una crida a tothom qui hi ha participat d'una manera més o menys activa, però sobretot a la gent que té ganes de participar i que per motius diversos no s'ha pogut acostar. Esteu tots/es convidats/des a assistir a l’assemblea constitutiva el dijous 10 de febrer a 2/4 de 10 del vespre a la sala de plens de l'Ajuntament del nostre poble.

Navega per les etiquetes

independènciaTona Decideix

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 174

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: