Redacció osona.com | Actualitzat el 16/01/2011 a les 07:33h

Torelló convoca una nova edició del GAT Literari

El concurs inclou poesia i narrativa.

Fins al 31 de gener de 2011 està obert el termini d’inscripcions per a la tretzena edició del concurs de narrativa i poesia GAT Literari que organitza el Grup Actiu de Torelló, amb la col•laboració de l’Ajuntament de Torelló, el Patronat del Teatre Cirvianum, el Setmanari Torelló i Ràdio Ona.

En la modalitat de poesia s’atorgarà un primer premi de 550 euros i un accèssit de 275 euros, que han de distingir poemes o reculls de poemes, originals i no premiats en cap altre concurs. Els treballs han de tenir una extensió mínima de 75 versos i màxima de 200.

En la modalitat de narrativa es premiaran contes o narracions de tema lliure, originals i no premiats en cap altre concurs, amb un primer premi de 550 euros i un accèssit de 275 euros, una extensió mínima de 5 fulls i màxima de 15.

Els originals s’han de lliurar, per triplicat, al Punt 16, abans del 31 de gener. Hi poden participar totes les persones majors de 16 anys, residents als Països Catalans, que no hagin publicat mai. El jurat, designat pel GAT, estarà format per experts en el camp literari.

L’acte de lliurament de premis tindrà lloc el 7 de maig de 2011.

Navega per les etiquetes

literaturaconcursGAT Literaripoesia

Referències a Internet

Torelló

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 174

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: