Xevi Tedó | Actualitzat el 27/11/2010 a les 07:58h

Reagrupament multa

La formació independentista sanciona ciutadans d'Osona per "ser catalans en territori espanyol" i "pretendre un finançament just".

La multa de Reagrupament. Foto: Xavi Tedó

Reagrupament ha demostrat durant aquesta campanya que d'imaginació i creativitat no els en falta. El nucli de la formació al Vallès va començar a posar multes "per ser català en territori espanyol". La denúncia comporta la retirada de tots els punts del carnet de conduir i el pagament de 3.000 euros cada any durant tota la vida. Aquesta quantitat és el que paga cada ciutadà a Madrid i que no se li retorna en serveis.

El fet denunciat és "pretendre un finançament just" i la sanció també inclou "pagar peatge per circular per bones vies", "passar per Madrid si es vol volar a un altre continent", "no disposar d'un bon servei ferroviari ni pagant" o "pagar una mútua privada per a la cobertura sanitària". El denunciant de la multa és l'Estat espanyol i qui ho notifica és el Tribunal Constitucional.

L'única via per deixar sense efecte aquesta sanció és votar Reagrupament. La campanya s'ha estès fins Osona i d'altres poblacions de Catalunya com ara Girona, Olot, Banyoles, Palamós, Barcelona, Cervera, Lleida, Tremp, Vilafranca del Penedès, Sant Just Desvern, Montblanc o Sant Carles de la Ràpita.

Un dels cotxes multats a Vic. Foto: Reagrupament Osona

Navega per les etiquetes

eleccionsJoan CarreteroReagrupament

Referències a Internet

Reagrupament

COMENTARIS

+0
-0
tonteries
vOltOr, 27/11/2010 a les 10:11
aixó sí son collonades i petites. Petites collonades.
+0
-0
Per excés......d'optimisme
un, 29/11/2010 a les 00:05
Doncs a la vista dels resultats, els podrien multar a ells. Per passar-se d'optimistes.....

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 175

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: