Redacció osona.com | Actualitzat el 16/11/2010 a les 16:56h
La pel·lícula «El barri es nostre» es projecta en un festival gallec
El film té com a protagonistes els veïns del barri d’Osona de Vic.
Un moment del col·loqui, després de la projecció de la pel·lícula. A la taula, el regidor de Vic, Josep Rafús. Entre el públic, Quim Cruselles. Foto: Ajuntament de Vic
La pel·lícula “El barri és nostre” es va poder veure aquest divendres, dia 12 de novembre, dins el marc del Festival de Cinema Acción de Boiro, a Galícia. El film formava part d’una selecció de pel·lícules relacionades amb diversos temes socials. Després de la projecció, es va fer un col·loqui amb la presència del regidor delegat del Pla de Barris i Participació Ciutadana, Josep Rafús, i el director del film, Quim Crusellas. El Festival de Cinema Acción de Boiro programa anualment diverses pel·lícules de temàtica social, exposicions i col·loquis.
El barri és nostre és un migmetratge de 45 minuts realitzat amb els veïns del barri d'Osona de Vic, que té per objectiu reforçar la participació ciutadana, l'associacionisme i la cohesió social.
És un projecte de l'Ajuntament de Vic, a través de la Regidoria de cultura i el Pla de barris sud, que compta amb la col·laboració de l'Associació de veïns del barri d'Osona, la Comunitat de propietaris de la Plaça d'Osona i l'Associació social i cultural de l'Índia a Osona.
La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.