Redacció osona.com | Actualitzat el 24/10/2010 a les 08:44h

El Lip dub per la independència encara l’assalt al rècord mundial

L’organització pretén concentrar 3.000 persones a la plaça Major de Vic.

Àngel Amargant i Pere Ricart van presentar fa uns dies el Lip dub per la independència,  al mig de la plaça Major de Vic. Foto: Pere Pratdesaba

Aquest diumenge, dia 24 d’octubre i a partir de les 4 de la tarda, s’enregistrarà a la plaça Major de Vic el Lip dub per la independència. La iniciativa té dos grans objectius. Per un costat, la màxima difusió de la causa independentista. Per aconseguir aquest ressò, a nivell internacional, l’organització s’ha marcat una segona gran fita: batre el rècord mundial de participació en un lip dub. Per fer-ho, caldrà concentrar unes 3.000 persones a la plaça Major.

La cançó escollida per a l’enregistrament és “La flama” del grup valencià Obrint Pas, i que comença amb uns versos del poeta de Burjassot Vicent Andrés Estellés apel•lant a la mobilització col•lectiva.

La proposta compta amb un ampli suport popular, i s’hi han adherit moltes entitats culturals i algunes d’esportives, que participaran a la filmació. Entre aquestes hi ha els gegants de Balenyà, Prats i la Garriga, els diables de Calldetenes, l’esbart de Tona, els Sagals d’Osona i el CP Vic. També es compta amb un centenar de voluntaris, que ajudaran en les tasques d’informació, seguretat i organització.

El recorregut de la càmera començarà a la plaça Abat Oliva i passarà per tot el nucli antic de la ciutat, amb nou espais escènics, on hi haurà les colles de cultura popular. El punt final serà la plaça Major, on es captaran els milers de persones amb estelades i senyeres reivindicant la independència.

La jornada tindrà un to festiu, amb moltes activitats paral•leles durant tota la tarda.

Més informació de la iniciativa (acte de presentació)

Anar al bloc del lip dub

Anar al Facebook “Lip dub per la independència!!!”







 
Al vídeo, la cançó "La flama", d'Obrint Pas, escollida per a la iniciativa.

Navega per les etiquetes

independèncialip dup

Referències a Internet

Vic

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 180

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: