Nació Digital | Actualitzat el 18/10/2010 a les 07:44h

Front anti-Anglada

Un centenar d'entitats, de partits i de sindicats s'uneixen per mobilitzar-se contra els actes electorals que organitzi Plataforma per Catalunya.

Navega per les etiquetes

PxCJosep Angladaeleccions

COMENTARIS

+27
-5
Reventar els actes de la oposició es democracia?
VIGATÀ 123, 18/10/2010 a les 09:29
Això es democracia.????
Com que tenen por a l'exit de l'Anglada es tenen de dedicar a reventar els seus actes electorals.

Però l'Anglada i PXC entraran al Parlament igual

Quina democracia es aquesta. Només cal mirar els convocants d'aquest fron anti Anglada.

A més a tot Europa esta creixent l'anti islamisme, prenem model, els politics actuals ja estan passats de moda.
+1
-2
Moral ètica
Vigatà petit, 18/10/2010 a les 16:57
No se que és pitjor estar a favor d'un personatge/partit polític incult racista xenòfob i feixista.

I com a resposta de la teva pregunta:"Reventar els actes de la oposició es democracia?"
et dic no no és democràcia però sí és moral respecte per les PERSONES que ell i la "gent" com vosaltres odieu i menyspreeu pel sol fet de voler tenir l'oportunitat de poder viure millor!!

PD:Les persones que convoquen aquest front Anti-Anglada són persones i entitats que respecten i tenen moral cultura i totes les coses HUMANES que manquen amb "gent" com vosaltres!
+20
-0
L´Anglada
Anònim, 19/10/2010 a les 07:39
De Srs. com L´Anglada a cada carrer de la Ciutat hi hauria de haber-ni dos ó tres. Las cossas aninian millor per els ciutadans normals.
+12
-0
Endevant PxC
Sabadellenc, 19/10/2010 a les 16:01
Pel que veig per aquets forums la gent dona molt suport a Anglada, per el que es pot veure possa pilotas i compleix. Podra ser mal educat o com el titllin o no valdra com a president, pero es l'únic que te collons a possar les coses tal com son (negre=negre), blanc =blanc, però no com la resta politics que fan negre=blance, blanc =negre, per ser politicaments correctes. A més s'ha de lluitar contra l'islam ja veieu que com més son més demanen.. i acabaran imposant-nos la seva dicatura del sharia, i això es el que no vui. A més afegir que els llatinos, que les bandes aquestes fora i que es quedin els que s'adaptin i treballin que a mi no em molesten pas.. Un altre cosa.. també estic fart de veure les ayudes que els hi fot la generalitat, encara em diuen racista per dir la veritat... en fi...
Salutacions germans de Vic
+1
-0
Acabarem amb els vividors.
El trabucaire de Montserrat, 14/11/2010 a les 22:49
Ànims Anglada. Acabarem amb tota aquesta casta política, corrupta, podrida i parasitària de vividors. Aquesta gent de partits que és fan dir de progrés només són una COLLA DE GANDULS I VIVIDORS. Ens tenen por, però a mi ja m´agrada. E´s bona senyal. Donarem la sorpresa i la veu de l'Anglada s'escoltarà al Parlament. Tots aquests separatistes només són uns LLADRES AMB BARRETINA.
Força PxC.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 179

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: