Redacció osona.com | Actualitzat el 08/10/2010 a les 12:35h

Enxampats a Manlleu amb 10 branques de marihuana

En un control rutinari de la Policia Local.

Les plantes de marihuana comisades. Foto: Policia Local de Manlleu

La matinada de dijous, dia 6 d’octubre, la Policia local de Manlleu va trobar plantes de marihuana en un control preventiu d'alcoholèmia i drogues tòxiques estupefaents que es va fer a partir de les 00:30 hores a l’avinguda de la Garrotxa.

Les primeres 11 proves d’alcoholèmia van donar resultat negatiu. L’últim vehicle que es va fer aturar era una furgoneta on hi viatjaven dues persones adultes i un menor. De l’interior del cotxe se sentia una olor de substància vegetal, motiu pel qual es va identificar i escorcollar KB, nat el 28-03-87; HA nat el 22-12-85, i el menor.

Un vegada escorcollat el vehicle es van intervenir 10 branques de marihuana d'una alçada aproximada d’1,5 metres, així com també tres cabdells que es trobaven sota el seient del copilot.

Es va aixecar acta de denúncia per infracció a la Llei Orgànica (amb decomís) al conductor del vehicle KB, al qual se li va fer la prova de drogotest i va donar positiu en haixix. Per aquest motiu, també se’l va denunciar administrativament. Posteriorment, el menor va ser lliurat al seu tutor legal.

Navega per les etiquetes

drogamarihuanaPolicia Local

Referències a Internet

Manlleu

COMENTARIS

+1
-3
Carai tu!
Anònim, 08/10/2010 a les 13:08
Veig que només tenen dues inicials, els noms dels responsables del robatori d'aquestes plantes. Quina casualitat!
+4
-0
i que??
Anònim, 09/10/2010 a les 19:30
Vine al meu balcó i veuras plantes a tots els balcons veins ... i tots tenen tres inicials!que raro , no??
+0
-0
Enhorabona!!!
Anònim, 10/10/2010 a les 21:03
Felicitats a la Policia Local de Manlleu! Sempre intenteu feu la feina el millor possible. Sou els millors!
+2
-0
lladres
Anònim, 11/10/2010 a les 11:00
Si, teniu raó els 2.

Tothom té plantes i no hauria de ser delicte, però si ho es transportar-les i més quan aquestes probablement siguin robades, practica bastant habitual en l'època.
+0
-0
I què?...
Anònim, 11/10/2010 a les 13:19
No cal que es facin controls per arribar a trobar plantes de marihuana. Hi ha balcons a Manlleu que hi tenen plantes i no passa res.
No calen aquests controls per trobar les plantes, només donant un volt a peu es poden veure balcons on hi ha plantes.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 179

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: