Redacció osona.com | Actualitzat el 07/10/2010 a les 16:14h

Osona.com aposta per una major participació dels lectors

A partir d'ara, els comentaris de les notícies poden ser votats a favor i en contra, i es podrà donar l'opinió a les enquestes.

Osona.com i totes les capçaleres del Grup Nació Digital han incorporat aquesta setmana dues millores per obrir encara més el diari a la participació dels seus lectors. D'aquesta manera, a banda de poder opinar a les notícies a través dels comentaris com anava essent habitual, a partir d'ara aquests mateixos comentaris podran ser votats a favor o en contra segons s'hi estigui més o menys d'acord. Això, a més de permetre "premiar" o "penalitzar" un comentari també servirà a qui l'hagi afegit per a saber si la seva opinió és compartida o rebutjada per la resta de lectors.

Aquesta eina encara dota de més capacitat d'incidència del lector d'Osona.com i se suma a les possibilitats que ja existien de votar les notícies d'1 a 5 o enviar-les per correu electrònic, fer-ne un pdf per guardar-les documentalment, imprimir-les o proposar-les a Facebook o a tweet.

Però les possibilitats d'implicació dels lectors amb el diari no acaben aquí. Aquesta setmana també s'ha incorporat la possibilitat d'opinar i crear un fòrum de comentaris paral·lel a les enquestes que periòdicament llancem per a valorar la pulsió dels lectors. El seu funcionament és el mateix que amb els comentaris a les notícies.

Navega per les etiquetes

Osona.comparticipaciócomentaris

Referències a Internet

Osona

COMENTARIS

+7
-1
Publicar tot el que us arriba
osonero, 08/10/2010 a les 00:54
El que teniu de fer a Osona.com es publicar els comentaris tal com s'escriuen, alguns temes tabú no els publiqueu, feu com Nació Digital,
Si retalleu anireu malament sempre.
Jo normalment faig comentaris a Nació Digital i mel's publiquen inmediatament, aqui els guardeu molt temps, els fi de setmana no surten fins el dilluns o dimarts.
Parlar d'en Xevi Solà, de l'Hospital General, de PxC, tot això esta vetat
+1
-0
carai
Anònim, 11/10/2010 a les 11:05
Sembla que no us agraden gaire les crítiques, veritat?

Al veure que ja m'heu censurat 2 missatges en aquest fil, missatges crítics però per construir, sense ànim de destruir i sense incloure faltes ni insults, tan sols modificant o canviant la persona que actua com a "filtre" que teniu apossentat en una butaca tocant els nassos als qui participem del debat i enriquim l'espai.

Així ja fariem un pas endavant a Osona.com

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 179

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: