Redacció osona.com | Actualitzat el 09/09/2010 a les 18:21h

Un campió del món participarà a la Duatló de Bellmunt

La prova, que es disputa diumenge, comptarà amb Agustí Roc.

Aquest dimecres s'ha confirmat oficialment la participació a la 6a Duatló de Bellmunt, que se celebra el proper diumenge dia 12, d'Agustí Roc, que ha estat campió del món de curses de muntanya i que aquesta temporada manté intactes les possibilitats de reconquerir el títol amb l'equip Salomon-Santiveri-Outdoor Team. Serà una de les cireretes del pastís d'una cursa que renova organització i recorregut, i que ja ha tancat les inscripcions amb el màxim de participants permesos a la prova: 250 corredors.

La cursa sortirà a 2/4 de 10 del matí des de la plaça Monmany, com és habitual, i arrencarà amb la tradicional pujada a Bellmunt en bicicleta.

L'organització fa de nou una crida al públic perquè pugi fins a l'ermita a animar l'arribada dels atletes. Tots els que hi vagin tindran coca i fuet "i alguna altra sorpresa".

- Anar al web de la Duatló de Bellmunt

Sortida de la 5a edició de la Duatló de Bellmunt, l'any passat. Foto: Griselda Castells

Navega per les etiquetes

Duatló de BellmuntBellmuntAgustí Roc

Referències a Internet

Bellmunt

COMENTARIS

+0
-0
Bon nano
Lluis, 09/09/2010 a les 22:02
Un bon sagal aquest l'Agustí. Húmil com la majoria de gent que fa aquestes coses.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
10°C  28°C
dissabte
13°C  27°C
diumenge
12°C  24°C
Enquesta
Anireu a la manifestació del 26 de maig a Vic contra el racisme?
      Vots emesos: 297
Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: