Redacció osona.com | Actualitzat el 06/09/2010 a les 12:13h

Renfe confia en recuperar els usuaris perduts de la línia de Puigcerdà

El restabliment del servei ferroviari a l'entrada de Barcelona coincideix amb la posada en servei d'un tren semidirecte. El trajecte entre Vic i la capital s'escurça 6 minuts de mitjana.

Les autoritats del Ripollès donant la benvinguda al semidirecte, aqueset matí. Foto: Arnau Urgell

El director de Rodalies de Catalunya, Miguel Ángel Remacha, ha ofert una roda de premsa aquest matí  a Barcelona on ha valorat molt positivament la reobertura de la circulació ferroviària entre les estacions de Sant Andreu Arenal i Arc de Triomf que ha tingut lloc aquest dilluns, dia 6 de setembre, després que Adif hagi executat les obres per a la construcció de la futura estació de Sagrera – Meridiana que afectaven el tram de túnel situat entre ambdues estacions.  D’aquesta manera, les línies R3 (l’Hospitalet – Puigcerdà per Vic), R4 (Sant Vicenç de Calders – Manresa per Vilafranca del Penedès) i R7 (l’Hospitalet – Martorell per Cerdanyola Universitat) recuperen el seu recorregut habitual una setmana abans de la previsió inicial i coincidint amb l’inici del curs escolar (fins ara s'havia d'agafar autobusos per arribar al centre de Barcelona).

Remacha ha reconegut que l’afectació del servei des del passat 28 de març ha provocat la reducció d’un 15% d’usuaris a les tres línies. El director de Rodalies confia en que la normalitat del trànsit facilitarà la recuperació d’aquests usuaris perduts.

Un altre punt destacable després de les obres és que les millores en la gestió de la circulació dels combois han permès reduir en 6 minuts la mitjana del temps de les expedicions entre la capital catalana i Vic.

El restabliment del servei ha coincidit amb l’estrena del nou tren semidirecte que uneix Puigcerdà i Barcelona, amb parades només a Vic i Ripoll.

- Seguiment del primer semidirecte, aquest matí
- Més informació de la reobertura del servei a Sant Andreu Arenal i nou semidirecte

Navega per les etiquetes

trenRodaliesRenfe

Referències a Internet

Rodalies

COMENTARIS

+0
-0
NO ÉS OR TOT ...
Jaume, 06/09/2010 a les 13:27
El semidirecte de les 19:02 (Pça.Catalunya) l'han convertit en tranvia (para a totes les estacions) i el tranvia de les 18:30 l'han convertit en semidirecte. Al matí passa el mateix. De NOUS trens res de res. És un trueque. Per cert, horari en mà, tarda el mateix (de BCN a VIC) el superdirecte (cap parada) que el semidirecte (parada a Mollet, Parets, Granollers,La Garriga i Vic): 1,04h. Y el tranvia amb parada a 15 estacions més tarda 1,15h. La via única no dóna per més. Que no ens venguin la moto. Y de la seguretat per aconseguir aquests temps per les nostres vies ja no en parlem. (per cert en Sagalés fa els mateixos temps per carretera).
+0
-0
Tarats
Edu, 06/09/2010 a les 13:52
Puigcerdà,rodalies de Barcelona? Estan Tarats.
+0
-0
ai déu
Anònim, 06/09/2010 a les 13:54
A la flamant estrena del nou tren ja hem arribat amb 10 minuts de retard (mentrestant es van omplint la boca dels 6 minuts! 6! que diu l'horari que rebaixa el temps). Si avui ha set així tenint-hi totes les teles a dins, com serà demà? ai déu, anem arreglats
+0
-0
NO ES OR TOT ...
Jaume, 06/09/2010 a les 14:25
El semidirecte de les 19:02 (Pça.Catalunya) l'han convertit en tranvia (para a totes les estacions) i el tranvia de les 18:30 l'han convertit en semidirecte. Al matí passa el mateix. De NOUS trens res de res. És un trueque. Per cert, horari en mà, tarda el mateix (de BCN a VIC) el superdirecte (cap parada) que el semidirecte (parada a Mollet, Parets, Granollers,La Garriga i Vic): 1,04h. Y el tranvia amb parada a 15 estacions més tarda 1,15h. La via única no dóna per més. Que no ens venguin la moto. Y de la seguretat per aconseguir aquests temps per les nostres vies ja no en parlem. (per cert en Sagalés fa els mateixos temps per carretera).

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
10°C  28°C
dissabte
13°C  27°C
diumenge
12°C  24°C
Enquesta
Anireu a la manifestació del 26 de maig a Vic contra el racisme?
      Vots emesos: 296
Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: