Els Riverter Dixieland, aquest diumenge a la tarda a les Llunes del Ter. Foto: Adrià Costa
Un estiu més s'ha celebrat la temporada de l'Embarcador del Ter a Manlleu. Un projecte liderat i gestionat pel Grup de Defensa del Ter (GDT) i que durant tot l'estiu ofereix un servei de terrassa amb productes ecològics, justos i locals. “Productes tots ells que defineixen l'essència del GDT pel què fa al seu model de territori i de país. A més, tots els productes són boníssims!”, diuen des de l’entitat ecologista.
En aquest marc i com cada any, també s'ha pogut gaudir de Les Llunes del Ter, una programació cultural diversa i totalment gratuïta. La novetat d'enguany pel què fa a les Llunes del Ter és que la majoria han tingut lloc els dijous a les 22h i els diumenges a les 19h.
Les Llunes del Ter van finalitzar la temporada ahir diumenge, amb el concert dels Riverter Dixieland, grup amb una barreja d'animació i jazz.
-
Programació de les Llunes del Ter
Galeries de fotos:
-
Riverter Dixieland (2010)
-
Pep Poblet i Xavi Ibáñez (2009)