Redacció osona.com | Actualitzat el 15/09/2010 a les 12:25h

El premi literari Miquel Arimany rep 151 obres

El jurat donarà el seu veredicte el 18 de setembre al monestir de Sant Pere de Casserres.

El dia 18 de setembre, a les 18 hores, se celebrarà la cerimònia de proclamació del veredicte del Premi literari Miquel Arimany de narrativa, al monestir de Sant Pere de Casserres. L'èxit de participació d'aquesta primera edició del guardó ha estat rotund. S'han presentat 151 obres.

En aquest acte es farà públic el nom dels 12 finalistes i evidentment, el del guanyador, al qual se li farà entrega del premi de 1.500 €.

Durant l’acte hi haurà parlaments de la consellera de Cultura del Consell Comarcal d’Osona, Rosa Vestit; l’alcalde de l’Ajuntament de les Masies de Roda, Ramon Isern; la regidora de Cultura de l’Ajuntament, Montse Colom; el secretari del Premi, Víctor Pallàs; la directora literària de l’editorial La Busca, M.Lluïsa Pazos; i l’escriptor i membre del Jurat, Oriol Pi de Cabanyes.

Així mateix es farà lectura d’un conte a càrrec del poeta i rapsode Gabriel Salvans i hi haurà l’actuació musical del grup VICUS.

L'Ajuntament ha editat un llibre amb els 12 contes seleccionats, del qual se'n farà entrega d'un exemplar a cada finalista el mateix dia 18 de setembre. Es posarà a la venda al preu de 8€ durant el mateix dia i posteriorment es podrà comprar a les llibreries al preu de 12€.
 
L'acte és totalment popular, obert a tothom qui desitgi assistir-hi i comptarà amb un refrigeri per a tots els assistents.

Referències a Internet

Casserres

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
10°C  28°C
dissabte
13°C  27°C
diumenge
12°C  24°C
Enquesta
Anireu a la manifestació del 26 de maig a Vic contra el racisme?
      Vots emesos: 296
Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: