Redacció osona.com | Actualitzat el 09/07/2010 a les 15:15h

Manlleu i Torelló es mullen per l’esclerosi múltiple

Activitats a la piscina, aquest diumenge

NOTA DE PREMSA
AJUNTAMENT DE MANLLEU

Manlleu participa al “Mulla’t per l’esclerosi múltiple”


- Les sardanes d’aquest divendres a la plaça Fra Bernadí s’uneixen a l’habitual activitat esportiva a la piscina municipal

Aquest divendres, dia 9 de juliol, coincidint amb les sardanes a la plaça Fra Bernadí dels divendres d’estiu, es realitzarà una “Ballada de Sardanes per l’Esclerosi Múltiple”. També hi haurà un punt d’informació referent a l’activitat per donar a conèixer aquesta  malaltia.

Aquest any, l’Agrupació Sardanista Manlleuenca, el grup sardanista Ocellets del Ter i la colla Núria de Manlleu s’han volgut unir a la campanya “Mulla’t per l’esclerosi múltiple”, que s’organitza cada any a la piscina municipal. El diumenge 11 de juliol serà la data on tots els manlleuencs i manlleuenques que vulguin podran anar a nedar i a mullar-se per l’esclerosi múltiple, ja que es destinarà una part dels fons recaptats en les entrades a aquesta campanya.

“Mulla’t per l’esclerosi múltiple” és una iniciativa solidària que se celebra cada any a més de 600 piscines de tot el territori català. L’objectiu d’aquesta campanya és recaptar fons per mantenir l’activitat de quatre hospitals de dia de la Fundació Esclerosi Múltiple i impulsar la inserció laboral dels afectats per la malaltia.

---------------------
NOTA DE PREMSA
AJUNTAMENT DE TORELLÓ

Torelló es mulla per l’esclerosi múltiple


Diumenge vinent, 11 de juliol, a les piscines municipals de Torelló, es durà a terme la jornada “Mulla’t per l’esclerosi múltiple”. Al llarg dels últims anys, aquesta activitat s'ha consolidat a Torelló amb xifres molt notables de participació.

En el decurs de la jornada hi haurà venda de material de la fundació tant a la piscina d’estiu com a la piscina coberta. Aprofitant la jornada es farà, com cada any, jornada de portes obertes (entrada gratuïta) a les piscines municipals d’estiu.

La 17ª edició de la campanya “Mulla’t per l’esclerosi múltiple” comptarà amb l’adhesió de més de 600 piscines de Catalunya. Aquest any s’hi sumen, també, els clubs de vela de ports i platges catalans.

L’organització vol batre el rècord de persones que es tiren simultàniament a la piscina per una causa solidària, justament a les 12 del migdia.

Navega per les etiquetes

solidaritatesclerosi múltiple

Referències a Internet

esclerosi

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
-5°C  4°C
dissabte
-7°C  1°C
diumenge
-5°C  7°C
Edicions locals
El #carnavaldeterraendins, al minut
Vés a: Vestigis franquistes a Vic

Vestigis franquistes a Vic

L'actual passatge Gaudí de la Calla conserva pintat a terra l'antic nom de General Mola. Els veïns ja fa temps que es queixen.

educaweb.cat
Enquesta
Heu notat els efectes de les retallades als hospitals o al vostre CAP?
      Vots emesos: 105
Humor
Vés a: El rei esquia a Vic

El rei esquia a Vic

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: