Redacció osona.com | Actualitzat el 07/07/2010 a les 07:32h

Torelló programa unes «vacances tranquil•les»

La campanya de la Policia Local va adreçada als veïns i botiguers que marxen i deixen desocupat el domicili o comerç.

Com cada estiu, la Policia Local de Torelló posa en marxa la campanya “Vacances tranquil•les”. Aquest iniciativa va adreçada, especialment, als veïns i botiguers que marxen de vacances i deixen desocupat el seu domicili o el seu establiment comercial.

La campanya permet que els veïns o comerciants que marxin de vacances i vulguin podran informar del període que restarà tancat el domicili o establiment. Alhora, podran deixar a la policia un número de telèfon de contacte per tal que, si passés qualsevol eventualitat ( com ara una fuita d’aigua, un incendi, un robatori, etc...), se’ls pogués localitzar i informar del tema.

La campanya que ja s’ha portat a terme els últims anys a plena satisfacció, ha començat coincidint amb el mes de juliol, i durarà fins al mes de setembre.

Navega per les etiquetes

robatoriPolicia Localestiu

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: