Redacció osona.com | Actualitzat el 04/07/2010 a les 12:14h

La trobada castellera de Vic, en directe per Internet

Live Broadcast by Ustream.TVLa Trobada Castellera de la Festa Major de Vic, celebrada avui diumenge a matí, ha estat  transmesa en directe via Internet pels Sagals d'Osona, amb la col·laboració d'Osona.com.
Hi han participat els Castellers de Vilafranca, els Castellers de Sants i els Sagals d'Osona.
Els Sagals d'Osona han aconseguit carregar per primera vegada en la seva història un tres de vuit a a la plaça Major de Vic. Tanmateix, a la sortida de l'anxaneta el castell ha fet llenya, amb el resultat que un veterà casteller dels components de la pinya ha hagut de ser traslladat en ambulància a passar una revisió, sembla que sense conseqüències greus.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
10°C  28°C
dissabte
13°C  27°C
diumenge
12°C  24°C
Enquesta
Anireu a la manifestació del 26 de maig a Vic contra el racisme?
      Vots emesos: 295
Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: