Redacció osona.com | Actualitzat el 30/06/2010 a les 18:50h

El Patronat de la FUB elegeix Jordi Montaña com a nou rector de la UVic

El catedràtic d’Esade haurà d’incorporar al seu programa un document estratègic presentat per la Generalitat i incorporar al seu equip el “màxim de persones” de les altres candidatures presentades per la comunitat universitària. El suport intern de la UVic no està gens clar.

Jordi Montaña. Foto: Adrià Costa

El Patronat de la Fundació Universitària Balmes (FUB), en la seva reunió extraordinària d’avui, ha escollit per majoria (no per unanimitat, el vot era secret) Jordi Montaña com a candidat a nou rector de la  Universitat de Vic (UVic). Jordi Montaña presentarà el seu programa per als propers quatre anys davant del Claustre el dijous 8 de juliol a les 10 del matí, per tal que els membres s’hi pronunciïn. El Patronat tornarà a reunir-se el dimarts 13 de juliol per nomenar, si escau, el rector o bé per obrir una nova convocatòria.

Jordi Montaña era la primera opció de Josep Maria Vila d’Abadal, president del Patronat i alcalde de Vic. Els altres candidats al rectorat eren Francesc Codina, Marta Otero i Pere Quer, que es presentaven com a representants escollits per la comunitat universitària. La darrera candidata era l’actual rectora, Assumpta Fargas, que ha fet oficial la seva renúncia minuts abans de l’inici de la reunió del Patronat.

Jordi Montaña i Matosas, un llarg currículum

Professor ordinari del Departament de Direcció de Màrqueting i Catedràtic de la Universitat Ramon Llull. És doctor en Enginyeria Industrial per la UPC, màster en Direcció i Administració d’Empreses per ESADE i Enginyer Industrial per l’ETSIIB-UPC.

Ha estat sempre vinculat al món del disseny industrial aplicat a l'empresa, ja sigui en el desenvolupament de nous productes i la gestió de la innovació, o en la creació de marques. En aquest camp, va ser fundador i conseller delegat de Quod, Diseño y Marketing, SA; fundador i director general de la Societat Estatal per al Desenvolupament del Disseny i la Innovació; president d'Integral Design and Development; president de l'ADI-FAD; patró i membre del comitè executiu de la Fundació Barcelona Centre de Disseny, i tresorer i membre del consell directiu de Design for the World.

Inici de la reunió del Patronat de la FUB Foto: Adrià Costa

Ha estat consultor d'empreses com Sony, Novartis, HP, Manpower i Simon, entre altres, com també de nombroses petites i mitjanes empreses, en temes de màrqueting estratègic, construcció de marca, innovació i gestió del disseny. Ha assessorat organismes de l'Administració com el CIDEM, l'IMPI, el Govern d'Aragó, i els ministeris d'Indústria de Nicaragua i Veneçuela. També ha fet treballs de consultoria per l'Organització de les Nacions Unides per al Desenvolupament Industrial, per al Banc Interamericà de Desenvolupament i per a la Comissió Europea. Forma part del grup d'experts europeus que assessora l'OAMI, organisme encarregat del registre de les marques i els dissenys comunitaris.

Ha publicat molts llibres i articles. Entre les seves publicacions cal destacar: “Marketing de nuevos productos: del diseño al lanzamiento”, “Marketing in Europe, Diseño, rentabilidad social y rentabilidad económica” i “Guia de gestió del disseny”.

És el director de la Càtedra ESADE de Gestió del Disseny, que té per objectiu la recerca en els aspectes relacionats amb el disseny i l'empresa, i el seu impacte en l'economia i la societat. És professor d'ESADE des de 1976.

- Osona.com entrevista a Jordi Montaña

Un pla estratègic previ i l’equip del rectorat amb gent de dins

En la posterior roda de premsa,  Josep M. Vila d’Abadal, ha manifestat que el nou candidat té l’encàrrec d’incorporar al seu programa un document sobre el marc estratègic de la UVic que s’ha presentat des del Comissionat per a Universitat i Recerca de la Generalitat i que recull els objectius de futur de la UVic a partir de la feina feta fins ara. Aquest document consta de diversos punts:

- La UVic, punt de referència del coneixement de la Catalunya interior

- Aposta pel model de finançament actual, amb el contracte-programa amb la Generalitat.

- Articular i establir lligams permanents amb la Formació Professional

- Compromís amb l’entorn més proper. Lideratge.

- Especialització en àrees com: una escola de negocis i empresarials per a PIMES, educació, salut, recerca aplicada en l’envelliment actiu, mecatrònica, càrnia. Això no exclou cap de les que fins ara estan funcionant.

El president de la FUB, Josep Maria Vila d'Abadal, en el moment de fer públic el resultat de la votació. Foto: Adrià Costa

Vila d’Abadal, en un gest d’apropar-se a la comunitat universitària, ha instat Montaña a buscar complicitats i crear un equip que incorpori “el màxim de persones de les candidatures que s’han presentat internament des de la UVic”.  En aquest sentit, sembla que per part de Montaña no hi haurà cap problema, ja que precisament és el que pensa fer, tal com va explicar a l’entrevista a Osona.com.

La resposta de la comunitat universitària, una incògnita

El president del Patronat ha valorat molt positivament l’elecció de Montaña i ha demanat a la comunitat universitària que li donés el seu suport.  Aquest punt, però, no sembla tan clar i el més que possible nou rector haurà de fer mans i mànigues per convèncer el Claustre, en les reunions que ja té previstes abans del dia 8 de juliol.

Al menys, així ho han manifestat els membres de la comunitat universitària al sortir de la reunió. Manuel Llanas, representant dels patrons d’aquesta comunitat (sense veu ni vot), no ha amagat el seu desencís perquè el Patronat hagi escollit l’únic candidat de fora i no s’hagi decantat per una de les opcions internes. “Ara és la comunitat universitària qui ha d’examinar els fets i qui s’ha de pronunciar en la votació del 8 de juliol, que esperem que continuï sent secreta”, ha apuntat.

A la reunió del Patronat, els representants de la comunitat universitària han expressat dubtes i algunes discrepàncies amb el document estratègic que s’ha presentat des de la Generalitat, i que ells desconeixien abans de la trobada. Un cop entrat en la discussió sobre el nou rector, han manifestat, una vegada més, el seu rebuig al sistema actual de designació, que deixa en un segon pla a la comunitat universitària: sense vot vinculant i sense poder conèixer els programes de tots els candidats.  També han expressat la seva confiança en els tres candidats interns, amb un programa que ha estat consensuat des de dins de la universitat.

Per últim, els patrons de la comunitat universitària han quedat sorpresos perquè se’ls ha obligat a abandonar la reunió del Patronat quan s’han hagut de fer les votacions. Tot seguit, tal com podeu llegir en la nota que han enviat als mitjans, han expressat la seva protesta.

------------------
NOTA DE PREMSA
PATRONS DE LA COMUNITAT UNIVERSITÀRIA


Benvolguts i benvolgudes:
 
En la reunió d’avui, i fora de l’ordre del dia, el Patronat de la FUB ha començat aprovant un esbós de pla estratègic que, presentat pels patrons de la Generalitat, almenys nosaltres desconeixíem totalment. Atès que, segons s’ha dit, marca les línies de futur de la nostra universitat i, doncs, determinarà l’actuació del rector designat, hem ! expressat dubtes i algunes discrepàncies amb el contingut de l’esmentat document ¬(i amb el fet que es presentés aquest mateix matí, sense que la majoria de patrons l’hagués llegit prèviament).
 
Tot seguit, i en el moment de començar a debatre les candidatures a rector, el president de la FUB ens ha exhortat a sortir de la reunió adduint que només els patrons amb dret a vot podien ser-hi presents. En les nostres intervencions abans de sortir,

1) hem manifestat, una altra vegada, la nostra discrepància amb el mecanisme actual de designació de rector;

2) hem reclamat un cop més la necessitat de no girar-se ! d’esquena a l’opinió de la comunitat universitària;

3) hem defensat que el programa compartit pels tres candidats ha estat fill d’un procés de participació oberta per part de la comunitat;

4) hem fet constar, finalment, la nostra protesta pel fet de veure’ns obligats a abandonar la reunió, decisió que contradiu de forma flagrant les declaracions del president de la FUB segons les quals ni en el patronat ni en la comissió executiva es debat mai res que es vulgui amagar.
 
Acabem de redactar aquest comunicat mentre el Patronat continua reunit
 
Anna Andreu
Montse Ayats             
Consol Blanch
Manuel Llanas

- Anar al bloc dels estudiants de la UVic: "Què està passant a la UVic"
- Més informació sobre les eleccions al rectorat
- Web de la UVic
- Web de Jordi Montaña

Manuel Llanas, parlant amb Osona.com, després de la compareixença de Vila d'Abadal. Foto: Adrià Costa

Referències a Internet

Vic

COMENTARIS

+0
-0
farsa
Anònim, 30/06/2010 a les 19:51
Per què no expliqueu que han fet fora de la reunió els quatre patrons de la Universitat, únics representants de la comunitat Universitària que no tenen vot però si, veu... no sé què és el que volen amagar.... es clar, tots els altres patrons són alcaldes o empresaris o representans de la Generalitat i pensen com el president del patronat, vila d'abadal. I evidentment no hi vol ningú que el contradigui... aiiii que negre que ho veig amb aquest personatge..... i no vol dir que el rector escollit no sigui vàlid, ja ho veurem, el problema és que l'han imposat! com ens té acostumats aquest alcalde amb tantes altres coses.... tan si agrada com si no, ell va a la seva!
+0
-0
com havia de ser !
Anònim, 30/06/2010 a les 19:51
Felicitats i molta sort !!!
+0
-0
Bona persona.
A. Nònim, 30/06/2010 a les 20:05
En Jordi Montaña és una bona persona.
+0
-0
farsa
Anònim, 30/06/2010 a les 22:22
Jo tampoc dubto de la capacitat del candidat, però això s'assembla massa a una dictadura!
+0
-0
Vaja amb el disseny
Antònim, 30/06/2010 a les 22:22
Pos això.
Sembla que s'acosta una dissenyitis agudaaaaaaaa!!!!!!
+0
-0
isabel
Anònim, 30/06/2010 a les 22:32
Molt malament SR. Vila Abadal aquestes alcaldades es paguen. Jo ja no el votaré més.
+0
-0
Bon Preu i Casa Tarradellas
Anònim, 30/06/2010 a les 22:39
I en Joan Font i en Josep Tarradellas hi perderan tota la seva reputació, en aquesta feta. I s'ho mereixeran, per ficar-se en un tema, la Universitat en majúscules, sobre el qual no hi entenen ni un borrall. El pitjor d'un empresari és pensar que perquè porta bé una empresa pot ficar el nas a tot arreu. L'Empresa per als empresaris i la Universitat per als universitaris.
+0
-0
carlota
Anònim, 30/06/2010 a les 22:45
Pot ser si que és bona persona, però el procés de la FUB és molt poc clar i transparent.Sabeu que avui a la tarda ha fet fora de la reunió als representats de la mateixa universitat.
+0
-0
El desequilibri
Anònim, 30/06/2010 a les 22:58
De vegades, l'autèntic equilibri és el desequilibri (sic), ara convé un NO unànim del claustre de la UVic i que el Patronat, presidit per l'alcalde, ho torni a provar.
+0
-0
i el català?
Anònim, 01/07/2010 a les 00:44
la seva pàgina web només és en castellà i anglès.
+0
-0
La clau és l'equip.
A. Nònim, 01/07/2010 a les 09:46
En Jordi potser no és independentista,però l'aire de Vic el farà evolucionar.
El seu repte més important,ara i aquí,és formar un bon equip de rectorat amb gent de dins (mercenaris no) i saber seduir la comunitat universitària el dia 8 de juliol.
I no oblidem una qüestió fonamental: en Jordi Montaña és una bona persona.

CATALÀ SEMPRE.

ELS CATALANS NO SOM CASTELLANS.

EL DOLOR FA MAL.

FERMESA CONTRA EL MAL.

STAR TREK ÉS EL FUTUR.

CONFLICTE A FONS.

RESPECTE!
+0
-0
Democràcia i endogamia
Anònim, 01/07/2010 a les 10:33
Us agradarà més o menys l'Abadal, però ell te la legitimitat democràtica, us imagineu que l'alcalde l'escollissin els treballadors de l'Ajuntament? Quines serien aleshores les seves prioritats? Doncs això és el que volen que passi alguns a la UVic.

La Universitat la mantenim entre tots els ciutadans, i és normal que la direcció l'estableixin les administracions que la paguen... us agradi o no ells tenen la legitimitat democràtica, i l'autèntica privatització és posar la Universitat en mans dels interessos particulars dels seus treballadors...
+0
-0
Vergonyós sr Vila d´Abadal
Imma, 01/07/2010 a les 12:37
No són maneres de fer les coses, el sr Vila d´Abadal ja ens ha col.locat la filla, el germà i el seu amic, tal vegada sigui vàlid, però s´han de donar explicacions a la rectora que hi ha hagut fins ara.
Això no és una empresa particular que pugui fer i desfer com li dongui la gana. Un respecte per la comunitat universitària , a vegades parlant la gent s´entèn i es pot evolucionar amb els mateixos.

S´ha d´entendre que un té confiança amb els amics, però estem en una època democràtica i l´ajuntament i UV n´haurien de ser els primers exemples.

Vergonyós sr. Vila d´Abadal, i les empreses implicades passaran a ser mal vistes.
+0
-0
Democràcia i Endogàmia II
Joana, 01/07/2010 a les 12:59
No estic d'acord amb l'Anònim de dalt:

Diu:
"Us imagineu que que l'alcalde l'escollissin els treballadors de l'ajuntament?",

Jo diria:
No, però tampoc m'imagino que l'escollís el president del país. L'alcalde l'escull la gent del poble, com el rector l'han d'escollir la gent de la universitat (estudiants, professors, personal d'administració i serveis etc etc etc).

La gran putada és que a les universitats privades qui té la paella pel mànec són uns altres.



+0
-0
Vergonyós
Estudiant UVic, 01/07/2010 a les 13:33
Tot plegat és una vergonya!!

Els estudiants ens hem de movilitzar i fer-hi alguna cosa! No pot ser que ens apugin el preu de la matrícula mentres els de dalt també s'apugen el sou.

I això que no tingui el català al seu web és inadmisible.

VILA D'ABADAL I MONTAÑA FOTEU EL CAMP! AIXÒ NO ÉS CASA VOSTRA!
+0
-0
revolta
Anònim, 01/07/2010 a les 13:41
Això és inadmisible!!!

I els estudiants què? No tenim dret a res?

Ens hem de manifestar contra aquesta injustícia!

Que l'Alcalde foti el camp i deixi de portar-nos els seus amiguets de Barcelona!!
+0
-0
La millor candidat
Anònim, 01/07/2010 a les 13:59
És el millor candidat, és la renovació, el que necessita la Universitat per fer un canvi positiu i una bona evolució.
+0
-0
Decisió correcte
Àngel, 01/07/2010 a les 14:10
Crec que l'alcalde actua amb sentit de ciutat. LA UVic no pot ser un gueto de professors universitaris allunyats de la realitat que tenen interès en mantenir la cadira i prou. El currículum d'en Montañà em sembla vàlid i correcte. Això és el que necessita Vic, gent valenta.
+0
-0
llarga llista
Anònim, 01/07/2010 a les 15:02
El sr Vila d´Abadal ja ens ha col.locat la filla, el germà, la cap de la Guardia urbana, el "seu bon amic" tal i com ell va dir per la tele quan va presentar al president del Consorci Hospitalari, i en el seu moment la dona d´aquest, la fins ara rectora de la UVic... i el seu cap de protocol amb carnet d´Unió... i 20 càrrecs de confiança.
El cavaller ja té la seva cort.
+0
-0
Aires nous
Professor, 01/07/2010 a les 15:46
Sense cap mena de dubte convé a la Universitat de Vic un canvi d'aires. Manen els mateixos ara que fa 25 anys i això no és saludable per a cap institució. El currículum de Jordi Montaña es excel·lent i em consta que també és una bellíssima persona. Felicitats a l'alcalde i a tot el patronat de la FUB per aquesta elecció. Serà un gran rector
+0
-0
Paella
Anònim, 01/07/2010 a les 16:04
Qui te la paella pel mànec de la universitat deu ser qui hi posa els calers oi?
Els estaments públics han de vetllat per la viabilitat del projecte de la universita de Vic. Jo ja veig bé que qui decideixi siguin els patrons i no els treballadors.
Per què critiqueu l'alcalde, perquè és valent i pren decisions? Doncs a mi m'està molt bé.
Heu pensat mai per què els vigatans no hi confien prou?
Un percentatge molt gran de gent que va a la universitat, ho fa encara fora de Vic. El meu fill vol fer biotecnologia i tots els consells que li donen, per part de professors de batxillerat i gent vinculada a aquesta àrea, són que no es quedi a Vic, que la carrera és molt fluixa i que no te prestigi.
Potser cal un nou projecte i un nou rector amb una visió diferent a la de fins ara, amb projecció de futur i una visió no tant cooperativista.
Endevant Jordi Montañà !!!
+0
-0
vot de confiança
Anònim, 01/07/2010 a les 16:27
Jo li dono un vot de confiança a el sr. Montaña, per el que he lleguit d´ell, amb sembla una persona molt preparada perque la nostre universitat pugui donar un salt de qualitat dins el mon universitari.
En un altre ordre de coses, no estic d´acord amb algun comentari que deia, que els empresaris no hi han de fer res a la universitat, quin error, si la universitat no va del bracet dels emprenadors, crec que s´allunyaria cada vegada mes del mon real lavoral.Anims UVIC !!!!!
+0
-0
aires nous
Anònim, 01/07/2010 a les 17:29
Crec que la UV necessita un canvi d'aires, i el Sr.Montaña ho pot fer, té un curriculum excel.lent, i ens portarà un futur molt millor. No pot ser que ens facin tanta por els canvis i encara menys si aquest són per positiu.
Estic d'acord i hem de donar.li un vot de confiança al sr. Montaña. Segur que és el que necessitem.
+0
-0
Es hora d'un canvi
Jorn, 01/07/2010 a les 18:28
Crec que s'ha de camviar, i ha gent que fa 20 anys que està apalancada a l'Uni, es hora de renovar-se o morir:
Es un bon candidat en Montaña? Dons mirant el seu CV quedes bocabedat, crec que es mereix un mínim de confiança, fins ara s'ha fet be, segur, però el canvis son bons i aquet també, ara es el moment o en cas contrari, seguìrà sent una Universitat de segona com diuen en alguns sectors.
Molta sort al nou Rector, sigui quin sigui, per CV, estic conveçut en Montaña.
+0
-0
galàctic
plof, 01/07/2010 a les 22:22
Això és el que ens ensenya l'experiència: fitxarem un galàctic que en solucioni la vida. En Vila D'abadal és en Florentino, i en Montaña en Cristiano Ronaldo. I ara tots a jugar per ell... L'equip no el fa l'entrenador, senzillament el fa en Florentino.
És una vergonya, no sé com és en Montaña però voler fer de rector amb la comunitat en contra no és cap garantia d'éxit. Clar, llavors queda la comunitat, és molta gent, segurament n'hi ha de molt bons i de molt dolents, però treballaran tant bé com sàpiguen, perquè fora de les crítiques i tonteries de tanta gent a la UVic hi ha gent molt competent, amb curriculums molt bons, i amb demostrat prestigi a nivel internacional.
Apali... i ara seguiu amb això del canvi, no tinc clar si ho dieu perquè teniu un problema personal amb la UVic, perquè us han suspès masses vegades, perquè necessiteu despretigiar la UVic, o si senzillament perquè algú us paga, perquè tingueu-ho clar: això no fa cap bé ni a la UVic, ni a Vic, ni al Territori.
Visca Vic i visca Catalunya! Som una NACIÓ!!
+0
-0
la generalitat vota en contra?
Anònim, 01/07/2010 a les 23:35
Osona.com: han estat els vots de la generalitat els que han fet que no fos per unanimitat? No em puc creure que els empresaris arrelats al territori hagin votat una candidatura que mai han jugat a les seves empreses: algú que sobre el currículum és molt vàlid, però que ningú no coneix
+0
-0
als qui parlen en contra de JM
Jordi de Barcelona que viu i treballa a vic, 02/07/2010 a les 10:23
em feu molta gràcia. Sou uns tancats. No diferencieu el tanlent professional del patriotisme viguetà. Visc a Vic i no deixa de sorprendre'm aquesta manca d'obertura cap a la professionalització i aquest arrelament a promocionar les coses de casa. Les empreses que en saben, el patronat etc. tenen una visió de futur. Però vosaltres només voleu quedar-vos en el passat. Tancats.
+0
-0
J ho trobo de ser valent
Anònim, 02/07/2010 a les 19:50
L'Alcalde ha demostrat, una vegada més, ser valent. El fàcil, per un any que li queda de mandat, hauria sigut continuar sense canvis i el proper que vingui ja s'ho farà. Pel contrari, l'Alcalde ha cregut adient jugarse-la per Vic, pel que ell creu que és millor i no s'ha amagat i mantingut la seva opinió, no com els de la Generalitat que han volgut fer pressió a darrera hora, inclús durant la junta de paronat per canviar el vot. L'Alcalde s'ha mantingut fidel al que ell creu, a pesar de la mala premsa que molts li volen donar. Jo no el vaig votar, però ara si el votaria. Gràcies Alcalde per ser com sou.
+0
-0
Valent???
Anònim, 02/07/2010 a les 23:18
Anem bé si alguns consideren que ser prepotent i un dèspota és ser valent!
Pel que fa al comentari que diu que a Vic la gent és tancada pixa fora de test: el que demana la comunitat no és un rector o rectora de Vic sinó que conegui la UVic plenament.
+0
-0
Com sempre la Universitat de Vic no està a l'alçada
Josep Sala, 02/07/2010 a les 23:33
Vaig estudiar fa uns anys a la Universitat de Vic, orgullós de fer-ho a la meva ciutat i en la que era la meva vocació professional.
Després d'uns anys a la casa vaig poder observar que el m'ensenyaven una colla de professors, no massa bons docents per cert, tenia poc a veure amb la idea que m'havia format i sobretot temps després (ara em dedico professionalment al que vaig estudiar) vaig poder observar que no tenia res a veure en la vida professional i real. Vaja, una inversió pèssima!!

Ara veig que volen fitxar algú de fora que potser els farà esperonar i que segurament els pots generar dinàmiques professionalitzadores de les quals no en tenen ni la més remota idea molts dels que van ser els meus professors. I quina és la resposta d'aquests professors de tota la vida, tancar-se en banda i lluitar per impedir-ho. Quina barra!!

Per què no deixeu de defensar la vostra incompètència i amb una mica més d'humilitat apreneu de la gent de fora?

Els estudiants us ho agrairan!!
+0
-0
Els conec a tots i no hi ha color
Rosa Solé (pseudònim), 02/07/2010 a les 23:42
Conec tots els candidats que s'han presentat per ser Rectors de la UVic i no hi ha color.
En Jordi Muntanya és el més capaç i el que pot donar més futur a la Universitat. El conec d'uns curs que vaig fer a ESADE i em va semblar que era una Universitat a seguir. La resta de candidats són bona gent, no tots per cert, però mediocres.
Serem tan provincians de no votar algú de fora pel simple fet que és de fora? Encara que sigui el que més ens pot aportar? Si és així ens ho mereixerem i les conseqüències les patirem tots els qui hi treballem.
Escric amb pseudònim perquè no crec que hi hagi llibertat per poder dir el que vols a la casa. Sóc claustral i anuncio que votaré en Jordi Muntanya.
Gràcies i espero que ens vinguin un temps millor!!
+0
-0
Respecteu!
Anònim, 04/07/2010 a les 00:54
Jo també he estudiat a la Uvic i n'estic molt satisfeta. Després he anat a altres universitats i m'he adonat de com n'eren de bons alguns dels meus professors de la uvic: compromesos amb l'educació. Demano respecte pels professionals que hi treballen. Em sembla que els que volen seguir el model d'Esade a Vic s'equivoquen perquè els estudiants de Vic no som el perfil dels estudiants d'Esade. Si es fa a Vic una universitat d'èlit per a només uns quants la ciutat i la comarca hi perdran molt.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 178

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: