Redacció osona.com | Actualitzat el 22/06/2010 a les 18:49h

Un projecte de la qualitat de vida dels cuidadors guanya la beca Fundació Caixa Manlleu

Emília Chirveches, infermera del Consorci Hospitalari de Vic, i un equip investigador, els autors.

Membres dels dos equips guanyadors de les beques Fundació Caixa Manlleu en Ciències de la Salut amb el president de l'entitat, Joan Contijoch. Foto: Adrià Costa

En un acte celebrat a la Sala de Consells de Caixa Manlleu, a Manlleu, avui s'ha lliurat la 4a beca Fundació Caixa Manlleu en Ciències de la Salut que premia projectes de recerca en aquest àmbit a les comarques d'Osona, Vallès Oriental i Vallès Occidental i Bages.

El president de Caixa Manlleu, Joan Contijoch, i el secretari del Patronat de la FORES (Fundació d'Osona per a la Recerca i l'Educació Sanitàries), Antoni Anglada, han presidit l'acte i el jurat - que s'havia reunit prèviament a la Casa de la Convalescència de l'Hospital de Sant Pau de Barcelona-  format pel Dr. Miquel Vilardell Tarrés, el Dr. Oriol de Solà Morales Serra, la Dra. Assumpta Fargas Riera i el professor Guillem López Casanovas, va decidir, per unanimitat, premiar els treballs següents:

Projecte dotat amb 15.000 €


Qualitat de vida dels cuidadors de pacients quirúrgics i repercussions del tenir cura sobre la seva salut, d’Emília Chirveches (diplomada en infermeria i que treballa al Consorci Hospitalari de Vic) i l'equip investigador: Josep Roca, Joan Carles Casas, Olga Isern, Emma Puigoriol, Carme Guinovart, Montserrat Solé, Assumpta Llagostera, Agustí Pinyana, Xavier Quer, Pilar Fernández, Gemma Clotet i Carles Bisquert.

Projecte dotat amb 5.000 €

Adequació i millora de l'ús de fàrmacs destinats a la reducció del Risc Cardiovascular en malalts amb Trastorn Mental Sever. Estudi RERISC-TMS, del Dr. Quintí Foguet (investigador principal, Dr. en Medicina. Metge especialitat en Medicina Familiar i Comunitària. Metge especialista en Formació en Psiquiatria. Osona Salut Mental. Consorci Hospitalari de Vic) i l'equip investigador: Anna Bullón, Pere Roura, Daniel R. Jiménez, Paco Arrufat, Mireia Zurita, Cristina Mauri, Montse Serra, Teresa Palau, Núria Gordo, Judit Solà, Jacint Altimiras, Josep Manel Santos i Raquel Cecília.

Navega per les etiquetes

Fundació Caixa ManlleusalutCHV

Referències a Internet

Caixa Manlleu

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
-5°C  4°C
dissabte
-7°C  1°C
diumenge
-5°C  7°C
Edicions locals
El #carnavaldeterraendins, al minut
Vés a: Vestigis franquistes a Vic

Vestigis franquistes a Vic

L'actual passatge Gaudí de la Calla conserva pintat a terra l'antic nom de General Mola. Els veïns ja fa temps que es queixen.

educaweb.cat
Enquesta
Heu notat els efectes de les retallades als hospitals o al vostre CAP?
      Vots emesos: 105
Humor
Vés a: El rei esquia a Vic

El rei esquia a Vic

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: