Redacció osona.com | Actualitzat el 18/06/2010 a les 18:21h

Una petita pel•lícula de gàngsters al barri antic de Vic

La policia persegueix un conductor ebri que havia marxat sense pagar de l’àrea de servei de Gurb.

Un cotxe en contra direcció, a tota velocitat, amb la música a tot volum i seguit d’un vehicle dels Mossos d’Esquadra ha deixat bocabadats alguns dels vianants que aquest migdia passejaven pels voltants de la zona del Temple Romà, a Vic. La història ha tingut un final feliç i l’infractor ha estat detingut al carrer Sant Jaume.

Us expliquem com ha anat la successió dels fets, que és d’allò més surrealista. El senyor Abdellah el H ha sortit sense pagar de la cafeteria de la benzinera de Gurb, a l’Eix Transversal, i ha marxat escopetejat. Els propietaris de l’establiment han avisat els Mossos d’Esquadra. La policia autonòmica ha detectat el vehicle d’Abdellah el H i l’ha perseguit fins al barri antic de la ciutat de Vic, on fins i tot s’ha ficat per algun carrer en contra direcció. Un cop aturat per la patrulla, ja al carrer Sant Jaume, els agents s’han adonat que el conductor estava ebri i han avisat la Guàrdia Urbana, que és qui té competències en alcoholèmia a dins de Vic. Arribada la policia local, li han practicat el test i ha donat positiu, amb una taxa de 0,50 mg.

El vehicle ha estat immobilitzat i Abdellah el H ha rebut una bona multa. De moment, els propietaris del bar de la benzinera sembla que no presentaran cap denúncia perquè es tractava d’una suma “irrisòria”, segons han explicat a Osona.com fonts dels Mossos d’Esquadra.

COMENTARIS

+0
-0
Sant Jaume barri antic?
Anònim, 18/06/2010 a les 18:56
Eii!

Em semble que el c Sant Jaume no és pas al nucli antic de Vic..!
+0
-0
pot pasar gaire be a tothom
willy, 19/06/2010 a les 00:22
La culpa no es pas d´ell, sino dels autoctons. Quan va arribar aqui, la CLASE POLITICA li va ensenyar que ho tenia tot de franc i ara venen aqui uns individus a reclamar-li una factura. NO HI HA QUI ELS ENTENGUI ALS D´AQUEST PAIS.
+0
-0
classe politica
Anònim, 19/06/2010 a les 10:18
i sort que els de fora no porten " segons els politics " mes delinquencia.!!!!!!!
+0
-0
gànster
Anònim, 19/06/2010 a les 18:39
i els gànsters? no he sabut trobar cap referència als gànsters a la noticia

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
-5°C  4°C
dissabte
-7°C  1°C
diumenge
-5°C  7°C
Edicions locals
El #carnavaldeterraendins, al minut
Vés a: Vestigis franquistes a Vic

Vestigis franquistes a Vic

L'actual passatge Gaudí de la Calla conserva pintat a terra l'antic nom de General Mola. Els veïns ja fa temps que es queixen.

educaweb.cat
Enquesta
Heu notat els efectes de les retallades als hospitals o al vostre CAP?
      Vots emesos: 104
Humor
Vés a: El rei esquia a Vic

El rei esquia a Vic

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: