Redacció osona.com | Actualitzat el 01/06/2010 a les 15:24h

Un home mor atropellat a dins de Manlleu

Feia sis anys que no hi havia un accident mortal al nucli urbà.

Un home va ser atropellat aquest dilluns a primera hora del matí a la carretera d’Olot a Manlleu, dins del nucli urbà d’aquesta darrera població. Es tracta d’un veí de Manlleu de 76, que travessava el carrer quan un vehicle el va envestir. L’home va patir un fort cop al cap que li va causar la mort.

Aquest és el primer accident mortal que passa dins del nucli urbà de Manlleu des de l’any 2004, segons han explicat fons de la policia local de la població.

Navega per les etiquetes

accidentatropellament

Referències a Internet

Manlleu

COMENTARIS

+0
-0
Perill
Psit!, 01/06/2010 a les 15:42
Jo visc a la carretera d'Olot i els cotxes passen com si fós una autopista. No sé si l'home passava per on tocava o no, però si els cotxes anèssin a 50km/h els donaria temps a reaccionar i frenar.
+1
-0
Més del mateix...
Anònim, 01/06/2010 a les 16:58
Travessaba correctament? per un pas de peatons? un semàfor en verd, potser? Les inicials del conductor, almenys? Que potser era marroquí? Se li va fer la prova de alcoholemia?.
Quina manera de donar ls noticies (algunes). Amb comptagotes, no fos que no fòssim "Tots Persones" (si, el senyor aquest, també ho era Oi?). Com està el tema del personatge que va envestir a dúes senyores en un pont de Torellò, mentre feia carreres amb unaltre? Cap novetat? S'en sap res?. Quants morts més fan falta perque algun cap clar, amb alguna responsabilitat, faci alguna cosa al respecte?.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
-5°C  4°C
dissabte
-7°C  1°C
diumenge
-5°C  7°C
Edicions locals
El #carnavaldeterraendins, al minut
Vés a: Vestigis franquistes a Vic

Vestigis franquistes a Vic

L'actual passatge Gaudí de la Calla conserva pintat a terra l'antic nom de General Mola. Els veïns ja fa temps que es queixen.

educaweb.cat
Enquesta
Heu notat els efectes de les retallades als hospitals o al vostre CAP?
      Vots emesos: 103
Humor
Vés a: El rei esquia a Vic

El rei esquia a Vic

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: