Redacció osona.com | Actualitzat el 01/06/2010 a les 15:58h

Vic dóna el tret de sortida de la Setmana de la Ciutadania

La iniciativa, que acull múltiples activitats, se celebra a la ciutat fins al pròxim diumenge.

- Galeria de fotos (Xevi Mas)
Inauguració de l'exposició Fes Clic Foto: Xevi Mas

La segona edició de la Setmana de la Ciutadania va donar el tret de sortida el passat divendres amb un recorregut pel centre de la ciutat amb un to festiu i alegre. La rua va comptar amb la presència del regidor d’Acció Social i Ciutadania, Joan López, i la regidora de Dones, de Joves, de Salut i de Cooperació al Desenvolupament, Gràcia Ferrer. L’acte inaugural va consistir en una presentació de l’exposició fotogràfica “Fes Clic, ensenya’ns la teva ciutat”, en un circuit pel casc antic de la ciutat.  Durant i després del recorregut es faran diverses actuacions i una xocolatada.

La iniciativa s’allarga fins el pròxim dia 6 de juny. Són 10 dies plens d’activitats de tota mena, adreçades a tots els públics i organitzades des de molts i diversos agents de la ciutat.

La filosofia de la Setmana de la Ciutadania té un denominador comú molt clar: la ciutadania, ja sigui representada a nivell individual o a través de les entitats i associacions de Vic o dels agents socials i educatius. Amb aquesta setmana, es pretén difondre els valors de la convivència i el civisme, promoure la cohesió social, promoure la participació ciutadana, dinamitzar les entitats i associacions de la ciutat i involucrar la ciutadania d’una manera activa.

- Programa de la Setmana de la Ciutadania

Navega per les etiquetes

Setmana de la Ciutadania

Referències a Internet

Vic

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 174

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: