Redacció osona.com | Actualitzat el 20/05/2010 a les 13:07h
El servei de tren es normalitza després d'un matí complicat
Hi ha hagut problemes en una zona d'obres entre Sant Martí de Centelles i el Figaró.
Poc abans de la 1 del migdia s'ha normalitzat la situació a la línia del tren. Al llarg del matí les demores han estat de 15 minuts a causa d'una avaria entre Sant Martí de Centelles i el Figaró.
Dijous 20 de maig - 09:00
Els trens de la línia R3 de Rodalies (L'Hospitalet - Vic – Puigcerdà) circulen amb un quart d'hora de retard en ambdós sentits de la marxa a causa d'una avaria entre les estacions de Sant Martí de Centelles (Osona) i el Figaró (Vallès Oriental). Els tècnics d'Adif, l'empresa que gestiona les infraestructures ferroviàries, indiquen que l'avaria s'ha produït en una zona on s'estan fent obres, on han trobat una pinça trencada.
Per motius de seguretat, els semàfors s'han posat en vermell, i a tres quarts de deu del matí s'han d'autoritzar els trànsits de comboi de forma manual, fet que causa el retard d'un quart d'hora.
La incidència s'ha detectat a dos quarts de nou del matí, i Renfe ha començat a notar els retards mitja hora més tard. De moment no hi ha previsió sobre a quina hora es pot haver restablert el servei amb normalitat.