COMENTARIS

+
0

-
0
de la sopa boba al cuscusAnònim, 08/05/2010 a les 09:46
Si senyors, ni carn d'olla ni sardanes ni barretines, només cuscus la dansa del ventre i burkes. I els catalans pagant com burros ja no només pels espanyols si no també per aquests nouvinguts despistats, ja que la Alahambra no és aqui ni el Pizarro i va nèixer

+
0

-
0
Com??Anònim, 08/05/2010 a les 10:18
Aquest home no sap el que es diu

+
0

-
0
li fas propagandaAnònim, 08/05/2010 a les 10:41
Com sempre els que ho paguem els Catalans!!! si tinguesin dos dits de fron no l'hi farieu propaganda. si tothom el coneix aquest feixista, es per culpa vostre, que no ho veieu?? i a sobre voleu fer manifestacions el que eu de fer es integrar-vos i caure be amb la gent i aquest desepareixarà es la manera INTEGRASE!!!!! de botigues hi perruqueries aqui ja en tenim!"!!!

+
0

-
0
Contra la ignorància, santa paciència.Lo Tio Pep, 08/05/2010 a les 13:57
Hola anònim, em podries explicar què és exactament el que paguem els "catalans" als nouvinguts? Per què a mi, això, em sona a llegenda urbana a l'estil: "El castellà està perseguit a Catalunya".

+
0

-
0
pxcH8, 08/05/2010 a les 19:56
suport incondicional a pxc , aquest nasser no sap ni de que parla ni a on esta vivint , que s'en vagin cap a la seva terra tan que l'estimen i no vinguin a treure el pa als de casa , a part , provoquen violencia , por i malviure a una terra tranquila i catalana .
cadascu el que es seu , com els de manlleu.
vols economics ryan air.

+
0

-
0
el que paguem??anonim, 09/05/2010 a les 10:57
doncs molt sencill, tenir feixistes a l'ajuntament espanyolistes, franquistes etc senyor tio pep amb tu t'es igual que per l'immigraciò aquest sigui tant famos!!! lo tio pep sen va a moroco tio pep........

+
0

-
0
quant us pagaAnònim, 09/05/2010 a les 10:57
quants diner us paga l'anglada per fer-li propaganda???

+
0

-
0
Les coses claresImma, 09/05/2010 a les 16:14
El que està clar, es que la majoria d'inmigrants musulmans , no s'adapten al seu país d'acollida , i per postres humilien les dones .
El demés son escuses.

+
0

-
0
Tot el meu suport NàsserAleix, 10/05/2010 a les 10:19
Nàsser, estic molt content que algú com tu que fa anys que treballes activament per una Catalunya més lliure ( no com d'altres amb molt pedigrí català i a l'hora de la veritat res de res ) donis la cara per denunciar tot això que està passant a la nostra ciutat. Espero, de veritat, que tot l'esforç que estàs fent serveixi per sortir d'aquest túnel de foscor que ara ens porta directament a un escenari de divisió social i conflicte ( com a França ), i així poder construir un futur pels nostres fills dins una societat on tots siguem catalans sense distinció independentment dels nostres orígens. Hi ha un camí que no te futur i un altre que sí, i pel bé dels meus fills tinc clar quin model de societat vull per ells. Gràcies Nàsser.

+
0

-
0
CatalàNàsser, 10/05/2010 a les 22:44
pxc, Primer, aprén a esriure, i si tant valent ets i tant creus en les teves idees racistes dona la cara i posa el teu nom real (és molt fàcil amagar-se darrera d'un pseudònim...).
Segon, sóc més català que molts votants i militants del partit que admires (n'hi ha que porten més de 30 anys a Catalunya i no els hi dona la gana parlar el català, i curiosament en moltes ocasions són els més racistes, quins collons...).
Tercer, així demostres els teus ideals i al partit que promociones: insultant, faltant a la veritat i escrivint sense documentar-te. Et recomano tornar a l'escola i estudiar història (entre altres coses, ja que unes bones classes de llengüa catalana t'aniríen bé per apendre a redactar).
Tercer, Catalunya és el meu país, el lloc on vaig nèixer i on moriré, i si no t'agrada marxa tú!
Clar i Català.
PD: Estudiar encara és més barat que els vols de Ryan Air, fes-ho!