Redacció osona.com | Actualitzat el 30/04/2010 a les 11:45h

Les pluges anticipen una baixada brusca de les temperatures

Cap de setmana inestable.
- Més info i prediccions a Meteoclub.com
Diu el refrany que “No és bon maig si no deixa la bassa plena”. I tot sembla indicar que després de tres dies de treva meteorològica l'arribada del nou mes suposarà augmentar la inestabilitat. Un problema per les múltiples activitats preparades per aquest cap de setmana.

A mesura que avanci aquest divendres el cel s'anirà tapant i s'esperen ruixats entre febles i moderats, localment acompanyats de tempesta -i possiblement de calamarsa-. Una situació que es repetirà de cara a dissabte però amb pluges més importants que poden acumular quantitats localment abundants. La inestabilitat es mantindrà, com a mínim, fins al proper dimarts.

Però el principal canvi el notarem a partir de dilluns amb una baixada sobtada de les temperatures. Deixarem enrere el temps preestival d'aquesta setmana i haurem de recuperar jaquetes gruixudes amb unes màximes i mínimes que seran entre 6 i 10ºC menors. Al llarg de la setmana els registres continuaran a la banda baixa però es recuperaran -amb timidesa- progressivament.

Navega per les etiquetes

tempestaplujatempsmeteorologiafred

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 174

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: