Redacció | Actualitzat el 27/04/2010 a les 19:13h

Ciclista atropellada a l'accés de l'Eix Transversal a Calldetenes

Una jove ciclista que circulava per la carretera de Sant Julià a Calldetenes ha estat atropellada per un turisme dins de la rotonda que dóna accés a l'Eix Transversal pels volts de les 18 h. La víctima ha estat evacuada pels serveis mèdics, sense que s'hagin poigut reunir informació confirmada sobre la gravetat de les seves lesions, tot i que no hauria perdut el coneixement. L'accident ha causat problemes de trànsit durant més de tres quarts d'hora en aquest encreuament.

Navega per les etiquetes

Eix Transversalatropellamentciclista

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
10°C  28°C
dissabte
13°C  27°C
diumenge
12°C  24°C
Enquesta
Anireu a la manifestació del 26 de maig a Vic contra el racisme?
      Vots emesos: 296
Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: