Redacció osona.com | Actualitzat el 22/04/2010 a les 17:43h

Quatre municipis d'Osona opten a la llei de barris

Sant Hipòlit de Voltregà, les Masies de Voltregà, Sant Pere de Torelló i Balenyà han presentat projectes a la setena convocatòria dels ajuts.

Un total de 75 municipis han presentat 77 projectes de regeneració integral per tal d’optar a la setena convocatòria d’ajuts de la Llei de barris, que es va obrir el passat 24 de febrer, igualant l’alt nombre de sol•licituds rebudes durant la convocatòria del 2005. D’aquests 77 projectes, un total de 29 opten a la convocatòria de Barris; 45 a “Viles amb projectes”, i 3 al contracte de barri. En total, el Govern concedirà 99 MEUR en ajuts i es preveu resoldre la convocatòria a finals del mes de juny.

Pel que fa a Osona, han presentat la seva candidatura quatre municipis: Les Masies de Voltregà (El Mallol), Sant Hipòlit de Voltregà (la Serreta), Balenyà (nucli antic) i Sant Pere de Torelló (nucli antic).

- Més informació, des del web de la Generalitat

Navega per les etiquetes

El Mallolllei de barrisLa Serreta

Referències a Internet

llei barris

COMENTARIS

+0
-0
última oportunitat
Cronista, 26/04/2010 a les 09:03
La última oportunitat pels alcaldes socialistes i pel delegat del govern Fabregues

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 174

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: