Redacció osona.com | Actualitzat el 16/03/2010 a les 07:24h

Les jornades CreEm s’amplien al sector turístic

En els propers dies s’impartiran dos tallers adreçats a empreses del ram.

Aquest any s’inicia una nova tipologia en l’àmbit de la formació de les jornades CreEm. Es tracta dels tallers per a empreses del sector turístic dirigits a empreses d’aquest sector per a la seva millora i posicionament. En aquest marc, els dies 17 i 31 de març s’impartiran dos tallers.

Les Jornades CreEm, orientades a les empreses en procés de creació i de consolidació de l’àmbit local,  organitzades per l’Institut Municipal de Promoció i Economia de Vic (ImpeVic) de l’Ajuntament de Vic. 

- 17 de març: Començar pel principi: la selecció del personal
L’objectiu del taller és adquirir les habilitats necessàries per a la selecció del personal i desenvolupar capacitats internes per a millorar la selecció dels seus recursos humans.

- 31 de març: Motivar per millorar
L’objectiu és ajudar a desenvolupar les habilitats de l’empresari per motivar als empleats i augmentar el rendiment d’aquests dins l’empresa. 

El ponent dels tallers és Josep Maria Capella, consultor i formador de Tea Cegos.

Horari: de 9:00h a 13:00h i de 15:00h a 19:00h

Lloc: Sala de Plens del Consell Comarcal d’Osona
Edifici el Sucre de Vic, 4a planta

Inscripcions gratuïtes i confirmació prèvia al telèfon: 902 448 448.

- Veure el programa complert

Navega per les etiquetes

ImpeVicturismeCreEm

Referències a Internet

ImpeVic

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
10°C  28°C
dissabte
13°C  27°C
diumenge
12°C  24°C
Enquesta
Anireu a la manifestació del 26 de maig a Vic contra el racisme?
      Vots emesos: 286

Audie Norris es passeja per Seva

 
L’exjugador del Barça de basquet, protagonista d’un reportatge de l’”Espai Terra” de TV3.
Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: