Redacció osona.com | Actualitzat el 11/03/2010 a les 12:44h

En té la culpa la MAT?

Montilla aprofita la nevada per defensar la línia de Molt Alta Tenisó. ERC i ICV no piquen i Mas recorda qui aixecava les pancartes en contra la instal·lació.

Navega per les etiquetes

MATnevadaJosé Montilla

Referències a Internet

MAT

COMENTARIS

+0
-0
quin bon moment
MANEL, 11/03/2010 a les 21:18
Carai els hi lliga tot per fer-ho venir bé!!! si les linies anessin soterrades no passaria això i molts altres riscos( però clar h'aurien de deixar de guanyar dels 500bilions d'eurus en guanyarien 475). NO? muntilla contestaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
+0
-0
la culpa és del govern
josep_7491, 12/03/2010 a les 10:17
Desprès d'escoltar que el Col·legi d'Enginyers ja dèia que les torres d'alta tensió no estaven dissenyades per aguantar un temporal de neu una mica fort, les eléctriques varen respondre que ells les fèien d'acord amb les directrius tècniques mínimes marcades pel govern.
Així, doncs, resta més que clar: els tècnics de l'administració són uns perfectes incompetents, i la culpa és, sens dubte del govern.
Que, a banda, les elèctriques tinguin responsabilitats?
D'acord, però algú del govenr hauria de saltar de la seva poltrona, i, en aquest cas, ves per on, no hauria de ser un polític, sinó un tècnic.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
divendres
10°C  28°C
dissabte
13°C  27°C
diumenge
12°C  24°C
Enquesta
Anireu a la manifestació del 26 de maig a Vic contra el racisme?
      Vots emesos: 295
Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: