Davant les baixes temperatures i les glaçades, l’Ajuntament de Vic fa una nova crida a la prudència i demana a totes les persones grans que no surtin al carrer si no és estrictament necessari. El gruix de neu que ha caigut durant les últimes hores i les baixes temperatures fan que els carrers de la ciutat tinguin zones amb glaç.
Paral•lelament des del mateix Ajuntament de Vic hi ha un ampli desplegament de maquinària i efectius humans que treballen per tal de que la ciutat recuperi la seva normalitat.
Recordem que en casos d’emergència hi ha els següents telèfons de contacte:
Ajuntament de Vic: 93 886.21.00
Guàrdia Urbana de Vic: 93 885.00.00
Afers Socials: 93 885.25.52
--------------
INTERVENCIONS D'INTERÈS
GUÀRDIA URBANA, VIC
• Incidències en base a les afectacions associades a les nevades En aplicació del pla d’emergències, s’ha restringit el trànsit de vehicles, s’han fet actuacions de neteja dels carrers afectats, amb les màquines llevaneu i, s’han tallat esporàdicament diferents carrers de la ciutat per
evitar incidents, entre altres:
-C/ Torras i Bages.
-Rambla Montcada.
-C/ Baró de Savassona.
-C/ Misericòrdia amb C/ Jaume I Conqueridor.
-Països Catalans a l’alçada dels Habitatges Montseny.
-Vic Sud direcció Barcelona.
-C/ Sot dels Pradals.
• Col•legis:
Tots els col•legis van funcionar independentment de que no tots els alumnes van assistir a les classes.
• Transport urbà:
Durant tota la tarda no va funcionar les línees del bus urbà.
• Altres incidències:
-Al Parc Can Forcada han caigut varies branques, sense causar danys a les persones, es passa l’incident a TAC-OSONA.
-A la rotonda de la Sínia direcció a Barcelona, hi havien uns 40 vehicles atrapats.
-La Guàrdia Urbana a tingut que traslladar a 23 persones des de l’Estació de Renfe fins al Seminari per donar-li allotjament, ja que viuen fora del municipi hi havien quedat atrapades en aquesta ciutat.


