
+
0

-
0
Protecció Especialun, 05/03/2010 a les 22:57
Ja fa temps que aquesta zona de Vic, a cinc minuts a peu del centre, està deixada de la ma de Déu. I es converteix en certament perillosa quan es comença a fer fosc (cosa que a l'hivern, succeix relativament d'hora).
Potser aquest fet lamentable, i gens aillat, s'hauria pogut evitar si el conseller responsable de la seguretat ciutadana a Vic, haguès ordenat una Protecció Especial, per aquest barri, on últimament s'han produit un munt de robatoris. I com va fer amb un local autogestionat, conegut per tots, no fa gaire. I així, igual, els que haurien perseguit als lladregots hauria estat una patrulla dels mossos, que és el que toca. I no un veí que passava per allà.
Però és clar, ni el barri de "la Calla" és la Torratxa. Ni la humil treballadora de la neteja d'un bar, no és un alternatiu amb rastes. I és que encara hi han classes. I classes.