Tot a punt per la segona gran onada de consultes sobre la independències als municipis del Principat, que se celebrarà aquest diumenge, dia 28 de febrer. En aquesta ocasió són 80 pobles arreu del país, dos d’ells a Osona: Rupit i Pruit, i Oristà, on per primera vegada es votarà als dos nuclis (Oristà i la Torre d’Oristà).
Els col•legis electorals obriran ininterrompudament de 9 del matí a 8 del vespre. Els llocs de votació seran:
- La Torre: rectoria
- Oristà: Ca l'Avet (C/ Vic, 12).
- Rupit i Pruit: Centre Parroquial
Cal recordar que a la primera tongada de votacions, el passat 13 de desembre, la participació a Osona es va situar en un 41,4%, molt per sobre de la mitjana a Catalunya. El vot afirmatiu va obtenir una victòria aclaparadora, amb el 97,2% dels vots.
Osona.com us informarà puntualment dels resultats de la consulta a Osona. També podeu seguir la informació de les votacions al conjunt de Catalunya a través de Nació Digital, minut a minut.
- Notícies publicades del 28-F a Oristà
- Notícies publicades del 28-F a Rupit i Pruit
- El 28-F, al Ripollès
- El 28-F, a Catalunya (des de Nació Digital)
- Els resultats del 13-D a Osona
- Totes les notícies del 13-D
---------------
NOTA DE PREMSA
RUPIT I PRUIT DECIDEIX
Rupit i Pruit celebra aquest diumenge 28 de febrer la consulta sobre la independència
- El Centre Parroquial acollirà la votació
Aquest diumenge 28 de febrer, Rupit i Pruit serà un dels tres municipis osonencs que celebraran la consulta sobre la independència de Catalunya. Des de fa setmanes la plataforma Rupit i Pruit Decideix, formada per una vintena de persones anònimes del poble, treballa per tenir-ho tot a punt pel referèndum.
En aquestes setmanes prèvies s’ha donat especial importància a oferir tota la informació possible als veïns del poble, amb la celebració d’un acte informatiu i fent una visita porta a porta a totes les cases del poble, donant la possibilitat d’exercir el vot anticipat.
La consulta es farà aquest diumenge 28 de febrer, de 9 del matí a 8 del vespre al Centre Parroquial de Rupit (C/ Fossar). Per tal que la jornada sigui el més festiva possible, s’han preparat dos actes oberts a tothom: una xocolatada al matí (10h) i un berenar/sopar (20h). No cal dir, que hi esteu tots convidats. Moltes gràcies!


