| Actualitzat el 03/09/2006 a les 18:14h

Victòria xinesa a l'Open Internacional de Tennis Taula de Vic

 
Els xinesos Guo Jinhao (Caja Granada) i Wang Tingting (Fotoprix Vic) han estat els guanyadors del XXI Open internacional de Vic de Tennis de Taula – Gran Premi Diputació de Barcelona celebrat aquest diumenge, dia 3, al recinte del Fotoprix Vic.
 
Guo Jinhao, que fa poc que ha arribat a Espanya per incorporar-se a un dels millors equips d'Europa, el Caja Granada, ha vençut al també xinès del San Sebastián de los Reyes,  Shi Weidong per 3-0. En semifinals Guo Jinhao s'ha imposat per 3-1 al cap de sèrie número 2, el noruec Geir Erlandsen. Per la seva banda, Shi Weindong i el cap de sèrie número 1, Wang Wei (Bombons Blasi- Finques Olesa), han protagonitzat una semifinal molt espectacular en la qual s'ha imposat Weindong per un ajustat 3-2.
 
En dones, la jugadora del Fotoprix Vic,  Wang Tingting, número 1 del rànking de la superlliga espanyola, s'ha imposat per 3-1 a la també xinesa del Blue Hills Calella, Dong Qian, guanyadora de la passada edició. En semifinals Wang Tingting ha vençut la catalana Jéssica Hernández (Blue Hills Calella) i Dong Qian s'ha imposta a la russa del FCD La Selva, Daria Mityukova.
 
També s'han disputat altres proves de les quals indiquem el quadre d'honor:
 
Open Adaptat cadira
1. Jordi Teruel (TT La Passió d'Esparreguera)
2. Bilal El Baqqali (CTT Falcons de Sabadell)
 
Open Adaptat peu
1. Joaquim Azcón (TT La Passió d'Esparreguera)
2. David Alonso López  (TM Basarreka - BILBAO)
Open Català masculí
1. Jordi Terricabras (CTT Torelló)
2. Francesc Gomis (Foment Martinenc)
 
Open infantil
1. Julio Reyes (Caja Granada)
2. Guillermo Sánchez (Caja Granada)
 
Previ a la disputa de la Final masculina, l'alcalde de la ciutat Jacint Codina, ha distingit Jordi Prat, president de la Federació Catalana de tennis de taula, amb un Estudiant de Vic, en agraïment al suport que sempre ha donat al Tennis Taula de Vic i a l'Open Internacional. El president del Vic Tennis Taula, Enric Roca, per la seva banda, ha lliurat a Manuel i Ibern el llibre commemoratiu dels 25 anys de l'entitat vigatana.
 
El recinte del Fotoprix Vic s'ha omplert de gom a gom per presenciar les finals, i fins i tot s'ha hagut d'instal·lar una pantalla gran de televisió en un recinte annex i en la qual el públic que no ha pogut accedir a la sala de joc ha pogut presenciar les imatges cedides per TV3, que ha gravat les semifinals i finals i en farà una retransmissió en diferit.
 
- Veure informacions anteriors publicades a osona.com

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dijous
-8°C  8°C
divendres
-5°C  7°C
dissabte
-3°C  11°C
Edicions locals
Vés a: Vestigis franquistes a Vic

Vestigis franquistes a Vic

L'actual passatge Gaudí de la Calla conserva pintat a terra l'antic nom de General Mola. Els veïns ja fa temps que es queixen.

El #carnavaldeterraendins, al minut
educaweb.cat
Enquesta
Heu notat els efectes de les retallades als hospitals o al vostre CAP?
      Vots emesos: 99
Humor
Vés a: El rei esquia a Vic

El rei esquia a Vic

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: