Moment de l'entrega de beques. Foto: Ajuntament de les Masies de Voltregà.
El passat dilluns 25 de gener va tenir lloc l’entrega oficial de beques per estudis per a residents de Les Masies de Voltregà i treballadors i fills de treballadors de l’empresa que cada any atorga la Fundació La Farga de la Farga Group.
Enguany s’han concedit beques a la totalitat de les 10 sol•licituds presentades. L’aportació econòmica de les beques atorgades als estudiants premiats varia segons els estudis, però l’import total ha estat de 6.297,32€ distribuïts entre els estudiants de Les Masies de Voltregà i de 2.445,06€ distribuïts entre els treballadors i fills de La Farga Group.
A l’acte d’entrega van assistir-hi Oriol Guixà, patró de la Fundació i conseller delegat de La Farga Group; Vicenç Fisas, president de La Fundació i La Farga Group; Carme Sáez, directora de La Fundació La Farga i l’alcalde de Les Masies de Voltregà, Sergi Vilamala.
Les persones que van resultar becades són: Mireia Giménez, Meritxell Vilella, David Malet, Àlex Guitart, Eva Borreguero, Marta Damunt, Cristina Gallifa, Irene Cirera i Saray Julvé.


