Redacció osona.com | Actualitzat el 24/01/2010 a les 09:34h

Quatre joves promeses musicals d’Osona

Els exalumnes de les escoles de música de Manlleu i de Vic toquen amb la Joven Orquesta Nacional de España.

 
Tres dels quatre joves que han tocat amb la Joven Orquesta Nacional de España, amb el seu director, Cristobal Halffter

Tres joves músics osonencs han participat a l’encontre de Nadal de la Joven Orquesta Nacional de España (JONDE) que ha culminat amb concerts a Alacant, Múrcia i Saragossa sota la direcció del conegut director i compositor Cristóbal Halffter. El darrer d’aquests concerts es va fer el dia 16 de gener passat a la capital aragonesa.

Els manlleuencs Irma Bau, violoncelista, Ignasi Roca, violinista, i la oboista Maria Alba Carmona, de l’Esquirol, són els tres músics que van ser seleccionats per formar part d’aquesta orquestra que es va fundar l’any 1983 amb l’objectiu de contribuir a la formació de joves músics de l’estat espanyol en l’etapa prèvia a l’exercici de la seva professió. També en forma part l’Anna Urpina, violinista de Vic.

Tots quatre són exalumnes de les escoles de música de Manlleu i de Vic.

La Joven Orquesta Nacional de España (JONDE) pertany a l’Instituto Nacional de las Artes Escénicas y de la Música del Ministerio de Cultura. Creada el 1983, té l’objectiu de contribuir a la formació de músics en l’etapa prèvia a l’exercici professional. Fa cinc trobades l’any en les quals els assistents fan un programa de treball amb tutories personalitzades i aprofundeixen en l’estudi del seu instrument a través del repertori simfònic i camerístic, amb assajos parcials i de conjunt. Cada trobada culmina amb una sèrie de concerts.

Referències a Internet

Manlleu

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  28°C
divendres
14°C  28°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 174

La manifestació contra el racisme

 
Vídeo de Telewebvic sobre la protesta de Vic, el passat dissabte 26 de maig.

Tota la informació de la manifestació

Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: