El coordinador de Reagrupament Osona es dóna de baixa d'ERC

| 15/01/2010 a les 13:31h
Arxivat a: Política i negocis, reagrupament
El cap de files de Reagrupament Osona escollit ahir al vespre, Josep - Ramon Soldevila, aquest matí encara militava a ERC. Segons ha confirmat el mateix Soldevila a Osona.com  fa uns minuts, aquest matí presentarà la carta de dimissió com a militant d'Esquerra, sol·licitant la pertinent baixa a la direcció republicana. La sagnia d'ERC Osona cap a Reagrupament no s'atura aquí. Cal afegir que un altre membre de la Junta encara és militant i quatre més són ex-militants de la formació.
Aquesta notícia es va publicar originalment el 15/01/2010 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

També us pot interessar

 

COMENTARIS

déu n'hi do!
Anònim, 15/01/2010 a les 14:01
+0
-1
Quin pajaru... l'escullen coordinador de Reagrupament i encara era militant d'Esquerra?
Ni que m'ho expliquin 10 cops ho entenc. No serà que feia d'espia?
estranys companys de viatge
Anoglític, 15/01/2010 a les 15:35
+0
-1
Sagnia...?! Jo diria alleugement.
Ara, és curiós, Soldevila i Ventura junts en una direcció? El primer és del cultureta Codina i el segon és un ex-boix noi.
cal saber!!!
català, 15/01/2010 a les 15:38
+1
-0
Cal saber que reagrupament es una associació per tant pots estar donat d`altre a un partit de fet el 40% dels militants de reagrupament son de ciu-erc i D`iniciativa

Per aixo pinta tant bé reagrupament, i fa tanta por a tots els poltroneros

quanta por!
osonec, 15/01/2010 a les 17:35
+1
-0
aixi es el independentisme!!!!
per catalunya tot es bò! i es posible pel viatge!!!
L`unitat dels catalans fa la força!!!
No hi ha ex-terra lliure(defensors de catalunya),a i boixos nois actius(defensors de catalunya)a erc i ciu? jo conèc uns quants!!! i aixo no és curiós,no?

visca reagrupament!!!!!!
d'espia????jajajajaja
Anònim, 15/01/2010 a les 18:14
+0
-0
D`espia a dints erc, hi que espiava? perque erc es molt sencill veura-lis el plumero!!!!!!!!!jajajjaajaaaa
NO FA FALTA FER D`ESPAI A ERC ELLS SOLETS ES DESCOBREIXEN
amb 8 mesos,sols!!!
david el teu amic, 15/01/2010 a les 22:14
+0
-0
si jordi, 58 de 140 militant pero amb 8 mesos de vida!! no ho olvidis!!!!!!!!!
el teu partit erc quants anirien? i quants anys tè vida i d`historia?(que crec que es per l`unic per que encara existèix)
quants viuet d`aixo? perque a reagrupamet cap!!!
Bueno ja ens veurem a l`hora de dinar!!!!aixi ja timdrem tema. jajjajaaaaa
Republicà
Anònim, 16/01/2010 a les 20:06
+0
-0
Una eminent reagrupada osonenca li va comentar a un amic meu "no pateixis, que d'aquí a quatre dies tornem a ERC".

Au va, bon viatge reagrupats, algun dia rebreu la trucada de Madrid donant-vos les gràcies pel favor.
AL CONTRARI SR. REPUBLICÀ
CATALÀ, 16/01/2010 a les 21:06
+1
-0
NO SERA AL FINAL ERC ENTRARA A REAGRUPAMENT, DEMANANT PERDO PER TOT EL QUE HA FET??
VOTAR CONTRA L`ESTELADA
VOTAR A FAVOR DELS BORBONS, CONTRA ILP
ETC.....
EL MICO LLEST
CONFUCI, 17/01/2010 a les 01:59
+0
-0
Els micos no deixen anar la corda fins tenir l'altra ben agafada.

Pels micos totes les cordes són iguals.
saps que es reagrupament??
el mico tonto, 17/01/2010 a les 11:18
+0
-0
REAGRUPAMENT NO ES UN PARTIT SI NO UNA ASSOCIOACIO PER TANT SI VOLIA PODRIA CONTINUAR S`EN MILITANT D`ERC, SI HO HA DEIXA`TA SIGUT PER VOLUMTAD COM ELS CASI 4000 MIITANS QUE S`HAN ANAT DESDE QUE ERC A PERDUT LA DIGNITAT I FORMA PART DEL PSOE
PEL QUE VEIG ALS POLTRONEROS D`ERC LIS COSTA VEURE LA REALITAT I ELS CAMBIS DE LA SOCIETAT CATALANA I SOBRE TOT NO ENTENEN QUE ES REAGRUPAMENT!!! QUANT HO ENTENGUIN I PERDIT LES POLTRONES DESPRES HO ENTENDERAN SUPOSO!!!