Ús de cookies
Osona.com utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
Notícia en PDF
Notícia en PDF

El coordinador de Reagrupament Osona es dóna de baixa d'ERC

| Actualitzat el 15/01/2010 a les 13:31h
El cap de files de Reagrupament Osona escollit ahir al vespre, Josep - Ramon Soldevila, aquest matí encara militava a ERC. Segons ha confirmat el mateix Soldevila a Osona.com  fa uns minuts, aquest matí presentarà la carta de dimissió com a militant d'Esquerra, sol·licitant la pertinent baixa a la direcció republicana. La sagnia d'ERC Osona cap a Reagrupament no s'atura aquí. Cal afegir que un altre membre de la Junta encara és militant i quatre més són ex-militants de la formació.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

+0
-1
déu n'hi do!
Anònim, 15/01/2010 a les 14:01
Quin pajaru... l'escullen coordinador de Reagrupament i encara era militant d'Esquerra?
Ni que m'ho expliquin 10 cops ho entenc. No serà que feia d'espia?
+0
-1
estranys companys de viatge
Anoglític, 15/01/2010 a les 15:35
Sagnia...?! Jo diria alleugement.
Ara, és curiós, Soldevila i Ventura junts en una direcció? El primer és del cultureta Codina i el segon és un ex-boix noi.
+1
-0
cal saber!!!
català, 15/01/2010 a les 15:38
Cal saber que reagrupament es una associació per tant pots estar donat d`altre a un partit de fet el 40% dels militants de reagrupament son de ciu-erc i D`iniciativa

Per aixo pinta tant bé reagrupament, i fa tanta por a tots els poltroneros

+1
-0
quanta por!
osonec, 15/01/2010 a les 17:35
aixi es el independentisme!!!!
per catalunya tot es bò! i es posible pel viatge!!!
L`unitat dels catalans fa la força!!!
No hi ha ex-terra lliure(defensors de catalunya),a i boixos nois actius(defensors de catalunya)a erc i ciu? jo conèc uns quants!!! i aixo no és curiós,no?

visca reagrupament!!!!!!
+0
-0
d'espia????jajajajaja
Anònim, 15/01/2010 a les 18:14
D`espia a dints erc, hi que espiava? perque erc es molt sencill veura-lis el plumero!!!!!!!!!jajajjaajaaaa
NO FA FALTA FER D`ESPAI A ERC ELLS SOLETS ES DESCOBREIXEN
+0
-0
amb 8 mesos,sols!!!
david el teu amic, 15/01/2010 a les 22:14
si jordi, 58 de 140 militant pero amb 8 mesos de vida!! no ho olvidis!!!!!!!!!
el teu partit erc quants anirien? i quants anys tè vida i d`historia?(que crec que es per l`unic per que encara existèix)
quants viuet d`aixo? perque a reagrupamet cap!!!
Bueno ja ens veurem a l`hora de dinar!!!!aixi ja timdrem tema. jajjajaaaaa
+0
-0
Republicà
Anònim, 16/01/2010 a les 20:06
Una eminent reagrupada osonenca li va comentar a un amic meu "no pateixis, que d'aquí a quatre dies tornem a ERC".

Au va, bon viatge reagrupats, algun dia rebreu la trucada de Madrid donant-vos les gràcies pel favor.
+1
-0
AL CONTRARI SR. REPUBLICÀ
CATALÀ, 16/01/2010 a les 21:06
NO SERA AL FINAL ERC ENTRARA A REAGRUPAMENT, DEMANANT PERDO PER TOT EL QUE HA FET??
VOTAR CONTRA L`ESTELADA
VOTAR A FAVOR DELS BORBONS, CONTRA ILP
ETC.....
+0
-0
EL MICO LLEST
CONFUCI, 17/01/2010 a les 01:59
Els micos no deixen anar la corda fins tenir l'altra ben agafada.

Pels micos totes les cordes són iguals.
+0
-0
saps que es reagrupament??
el mico tonto, 17/01/2010 a les 11:18
REAGRUPAMENT NO ES UN PARTIT SI NO UNA ASSOCIOACIO PER TANT SI VOLIA PODRIA CONTINUAR S`EN MILITANT D`ERC, SI HO HA DEIXA`TA SIGUT PER VOLUMTAD COM ELS CASI 4000 MIITANS QUE S`HAN ANAT DESDE QUE ERC A PERDUT LA DIGNITAT I FORMA PART DEL PSOE
PEL QUE VEIG ALS POLTRONEROS D`ERC LIS COSTA VEURE LA REALITAT I ELS CAMBIS DE LA SOCIETAT CATALANA I SOBRE TOT NO ENTENEN QUE ES REAGRUPAMENT!!! QUANT HO ENTENGUIN I PERDIT LES POLTRONES DESPRES HO ENTENDERAN SUPOSO!!!