La finestreta de venda de bitllets, clausurada. Foto: Adrià Costa
L’alcalde de Manlleu, Pere Prat, ha fet públic que ha rebut el compromís per part de responsables d’ADIF que les millores a l’estació de tren de Manlleu a les quals es van comprometre l’estiu passat es podran concretar en breu.
Els responsables d’ADIF han confirmat a Prat que el contracte per a la instal·lació i explotació de megafonia i del panell informatiu a l’estació de tren ja han estat adjudicades a una empresa i el primer trimestre del 2010 s’implantaran aquestes millores. A més, ADIF també ha confirmat que es troben en la recta final per tancar una solució en relació a la venda de bitllets.
Pere Prat es va reunir el juliol passat a Madrid amb el responsable de Rodalies d’ADIF per reclamar solucions a la situació precària de l’estació de trens del municipi, i es va comprometre a fer les millores pertinents.
ADIF farà millores a l'estació de tren de Manlleu. Foto: Adrià Costa